![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys, Jeg har netop bygget en ny pc, og jeg tænkte ud af det blå, at jeg gerne kontrollere temperatur og ser ud som jeg kører meget varme. Jeg hentede Real Temp nytteværdi og det er det, jeg får ... CORE TEMP 80 71 72 65 Jeg vil sende et skærmbillede, men jeg ved virkelig ikke, hvordan. Men ethvert forslag til, hvad der kunne gå galt?? Jeg kører en EVGA 780 SLI bundkort og en EVGA 9800 GTX + skærmkortet. CPU'en er en Intel Quad Q9550. Enhver hjælp ville være meget værdsat. |
|
| |||
| |||
| Af den måde de temps indsendt ovenfor er under normal anvendelse stress. I ideal, den temp svæver omkring midten af 60'erne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil anbefale du laver en ny tråd, din større sandsynlighed for at få seere.
| |||
| |||
| Citat:
Nej, de er ikke ideel temp. De er under en smule stress. De er i CELSIUS. Køligere, og jeg har en Coolmax strømforsyningen, og jeg har en NXNT Air Flow King sag. Sagen har 2 indtag fans i front, en af den side af sagen, en på bagsiden af sagen og 2 på toppen. En af de 2 på toppen ikke fungerer. Skærmkortet har egen fan og CPU har fabrikken køleprofil på det. Jeg har lagt en smule af termisk pasta før stikning ventilator på den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til nye, egen tråd.
| |||
| |||
| Thanks Dave |
|
| |||
| |||
| Det største problem her er køleprofil Fan du har, da det bestanden Intel køler det er temmelig dårlig (alt det materiel kølere er), så min anbefaling vil være at få et efter markedet køler til det, jeg formoder, som De nævnte om at sætte nogle termisk pasta om, inden det køleprofil, skal du vide, hvordan du fjerner den, og erstatte med en anden? Hvis du kan, vil systemet være et parti køler, hvis du får en CPU køler gerne dette en, Og det er ikke meget dyrere, så jeg personligt synes, det er det hele værd. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ser man på en I7 eller en Q9550 - Stuck og har behov for hjælp! | rhysduk | CPU, bundkort og RAM | 18 | 28 oktober 2009 05:18 |
| RAM Underclocks - ASUS P5Q Bundkort / Intel Q9550 Processor / 2x2GB Corsair | Krispo | CPU, bundkort og RAM | 1 | 1 april 2009 13:08 |
| Temp bekymringer om Q9550 | jcburchett | CPU, bundkort og RAM | 31 | 7 november 2008 20:47 |
| Pentium 3 Temp | Axegrinder | CPU, bundkort og RAM | 5 | 8. sep 2007 04:19 |
| E6750 temp | necromancier | CPU, bundkort og RAM | 14 | 28 august 2007 15:33 |
| Thread Tools | |
| |