![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hi Guys, Olen juuri rakentanut uuden tietokoneen ja ajattelin tyhjästä, että olin Tarkista lämpötila ja tuntuu I'm running hyvin kuuma.
Latasin Real Temp-apuohjelma, ja tämä on mitä saan ... CORE TEMP 80 71 72 65 I'd post ruudunkaappaus mutta en todellakaan tiedä, miten. Mutta mitään ehdotuksia, mitä voisi olla vialla? I'm running EVGA 780 SLi emolevy ja EVGA 9800 GTX +-näytönohjain. Suoritin on Intel Quad Q9550. Kaikki apu olisi tervetullutta. |
|
|
|||
|
|||
|
Se, miten nämä temps lähetetty edellä tavanomaisissa käyttö stressiä.
Parhaimmillaan, temp leijuu puolivälin tienoilla 60s. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Suosittelen sinua tekemään uuden säikeen, voit helpommin saada katsojia.
|
|||
|
|||
|
Quote:
Ei, ne eivät ole ihanteellinen lämpötila. Ne ovat kaikki vähän stressiä. Ne CELSIUS. Jäähdytin, ja olen Coolmax virtalähde, ja olen NXNT Ilmavirta King tapauksessa. Jos on 2 saanti fanien edessä, yksi puoli asiassa, yksi kotelon taakse ja 2 päälle. Yksi 2 päällä ei toimi. Näytönohjain on oma tuuletin ja prosessori on tehtaan Heat Sink sitä. Tein laittaa vähän lämpö liitä ennen pistämistä tuuletin siihen. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Muutti uusiin, omiin säiettä.
|
|||
|
|||
|
Kiitos Dave
|
|
|
|||
|
|||
|
Suurin ongelma tässä Jäähdytyselementin Fan olette, sillä kannan Intel jäähdytin on melko huono (kaikki kalusto jäähdyttimet ovat) niin minun suositus olisi saada jälkimarkkinoille jäähdyttimen siitä, oletan, kuten sanoitte debt noin Thermal Liitä ennen soveltamista jäähdytyselementin, osaat poista se ja korvaa toisenlainen? Jos voit, järjestelmä on paljon siistimpi, jos saat CPU Cooler kuten tämä, Ja se ei ole kovin kallista, joten henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, se on sen arvoista.
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||