mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Meer Temp bezorgdheid over Q9550

Reply

Thread Tools
Old De 8 okt 2008, 14:26
Lid Fractie

Default Meer Temp bezorgdheid over Q9550

Hi Guys, ik heb net een nieuwe pc gebouwd en ik dacht uit de lucht dat ik de temperatuur zou controleren en lijkt I'm running very hot.

Ik downloadde de Real Temp nut en dit is wat ik krijg ...

CORE TEMP
80 71 72 65

Ik had na een screenshot, maar ik weet echt niet hoe.

Maar alle suggesties over wat er mis zou kunnen worden?

Ik ben het runnen van een EVGA 780 SLI moederbord en een EVGA 9800 GTX + videokaart.
De CPU is een Intel Quad Q9550.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
Old 8 oktober 2008, 14:30
Lid Fractie

Door de manier die hierboven zijn gepost temps bij normaal gebruik stress.
In ideaal, de temperatuur schommelt rond het midden van de jaren '60.
Old 8 oktober 2008, 14:33
Donor Groep

Ik raad je een nieuwe draad, je meer kans om kijkers te krijgen.

Toch: Welke koeler heb je? zijn deze temperaturen idle temperaturen?
Ook een controle, zijn deze temps in Fahrenheit of Celsius?

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 8 oktober 2008, 14:43
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thingie2 View Post
Ik raad je een nieuwe draad, je meer kans om kijkers te krijgen.

Toch: Welke koeler heb je? zijn deze temperaturen idle temperaturen?
Ook een controle, zijn deze temps in Fahrenheit of Celsius?

Nee, ze zijn niet ideaal temp. Zij staan onder een beetje stress.
Ze zijn in Celsius.
Cooler, en ik heb een Coolmax voeding, en ik heb een NXNT Air Flow King geval. De zaak heeft 2 intake fans aan de voorkant, een van de kant van de zaak, een aan de achterkant van de zaak en 2 op de top. Een van de 2 op de bovenste niet werkt. De videokaart heeft een eigen ventilator en de CPU heeft de fabriek Heat Sink op. Ik heb gezet een beetje koelpasta voordat kleven de ventilator op.
Old 8 oktober 2008, 14:45
Administrator Group

Verplaatst naar nieuwe, eigen draad.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old De 8 okt 2008, 14:53
Lid Fractie

Thanks Dave
Old 8 oktober 2008, 15:11
Donor Groep

Het grootste probleem hier is het koellichaam Fan je hebt, omdat het de Intel stock koeler is het eerder slecht (alle stock koelers zijn) dus mijn advies zou zijn om je een after market koeler voor het, neem ik zoals u al zei over om sommige thermische pasta op alvorens het koellichaam, weet je hoe het te verwijderen en te vervangen door een andere? Als je kunt, zal het systeem een stuk koeler als je een CPU koeler willen krijgen dit een, En het is niet erg duur, dus ik persoonlijk vind het de moeite waard.
Old De 8 okt 2008, 15:19
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thingie2 View Post
Het grootste probleem hier is het koellichaam Fan je hebt, omdat het de Intel stock koeler is het eerder slecht (alle stock koelers zijn) dus mijn advies zou zijn om je een after market koeler voor het, neem ik zoals u al zei over om sommige thermische pasta op alvorens het koellichaam, weet je hoe het te verwijderen en te vervangen door een andere? Als je kunt, zal het systeem een stuk koeler als je een CPU koeler willen krijgen dit een, En het is niet erg duur, dus ik persoonlijk vind het de moeite waard.
Hey thingie, bedankt voor de info. Ik zal moeten kijken naar de koelers. En nee, ik weet niet hoe je de pasta opstijgen. Als ik een koeler, zal ik moeten kopen ook meer Thermische plakken? Ik heb niet meer sinds ik geleend van de buis van mijn broer toen hij in de stad.
Old 8 oktober 2008, 15:33
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The New Guy View Post
Hi Guys, ik heb net een nieuwe pc gebouwd en ik dacht uit de lucht dat ik de temperatuur zou controleren en lijkt I'm running very hot.

Ik downloadde de Real Temp nut en dit is wat ik krijg ...

CORE TEMP
80 71 72 65

Ik had na een screenshot, maar ik weet echt niet hoe.

Maar alle suggesties over wat er mis zou kunnen worden?

Ik ben het runnen van een EVGA 780 SLI moederbord en een EVGA 9800 GTX + videokaart.
De CPU is een Intel Quad Q9550.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
Uw Core 3 temp lijkt zo laag in vergelijking met de andere drie, is het mogelijk dat het sensor defect? Heeft u de test sensoren deel van dat programma? De andere temperaturen lijken weg High, mijn Q9450 zegt het niet te overreden 70. Ik heb ook een 790i Ultra. Laat me kijken wat intel zegt over de Q9550, maar dat is te warm lijkt.
Old 8 oktober 2008, 15:46
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The New Guy View Post
Hey thingie, bedankt voor de info. Ik zal moeten kijken naar de koelers. En nee, ik weet niet hoe je de pasta opstijgen. Als ik een koeler, zal ik moeten kopen ook meer Thermische plakken? Ik heb niet meer sinds ik geleend van de buis van mijn broer toen hij in de stad.
Ja, zou je wat meer koelpasta (ervan uitgaande dat de koeler komt niet met wat, maar het lijkt niet op dat men doet) als voor het verwijderen, het is heel simpel, wat je nodig hebt is een schroevendraaier, gebruik deze om draai de 4 schroeven als de vangsten, zodat ze pop uit, nu de koeler moet opstijgen, als het niet opheffen van gemakkelijk, probeer het draaien van de koeler, vervolgens op te tillen uit. zodra je de koeler uitstappen, moet je de pasta uit de CPU, de beste manier om dit te doen reinigen, is met een pluisvrije doek, en sommige isopropanol, of soortgelijke (eigenlijk elke wrijven alcohol zal doen) <A HREF = " [default_href] ">
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.