![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi Guys, ik heb net een nieuwe pc gebouwd en ik dacht uit de lucht dat ik de temperatuur zou controleren en lijkt I'm running very hot.
Ik downloadde de Real Temp nut en dit is wat ik krijg ... CORE TEMP 80 71 72 65 Ik had na een screenshot, maar ik weet echt niet hoe. Maar alle suggesties over wat er mis zou kunnen worden? Ik ben het runnen van een EVGA 780 SLI moederbord en een EVGA 9800 GTX + videokaart. De CPU is een Intel Quad Q9550. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. |
|
|
|||
|
|||
|
Door de manier die hierboven zijn gepost temps bij normaal gebruik stress.
In ideaal, de temperatuur schommelt rond het midden van de jaren '60. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik raad je een nieuwe draad, je meer kans om kijkers te krijgen.
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Nee, ze zijn niet ideaal temp. Zij staan onder een beetje stress. Ze zijn in Celsius. Cooler, en ik heb een Coolmax voeding, en ik heb een NXNT Air Flow King geval. De zaak heeft 2 intake fans aan de voorkant, een van de kant van de zaak, een aan de achterkant van de zaak en 2 op de top. Een van de 2 op de bovenste niet werkt. De videokaart heeft een eigen ventilator en de CPU heeft de fabriek Heat Sink op. Ik heb gezet een beetje koelpasta voordat kleven de ventilator op. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Verplaatst naar nieuwe, eigen draad.
|
|||
|
|||
|
Thanks Dave
|
|
|
|||
|
|||
|
Het grootste probleem hier is het koellichaam Fan je hebt, omdat het de Intel stock koeler is het eerder slecht (alle stock koelers zijn) dus mijn advies zou zijn om je een after market koeler voor het, neem ik zoals u al zei over om sommige thermische pasta op alvorens het koellichaam, weet je hoe het te verwijderen en te vervangen door een andere? Als je kunt, zal het systeem een stuk koeler als je een CPU koeler willen krijgen dit een, En het is niet erg duur, dus ik persoonlijk vind het de moeite waard.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||