![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| että mosfets minun emolevy ei ole heatsink miten niitä ei ylikuumenemisen ilman sitä?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mosfets do get todella HOT mutta ne tapana ylikuumentaa
| |||
| |||
| joten ne tapana ylikuumentaa ollenkaan? cewy kertoi minulle, ne voisivat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ne voivat ylikuumentua, ei sitä kohtaa, shutdown mutta se vähentää elämän
| |||
| |||
| o ok |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| A MOSFET on pohjimmiltaan vain jännite muunnin. Tietokoneeseen, jossa sitä käytetään tuottamaan CPU jännite, Muistin jännite jne. Aina, kun he vaihtavat sähkön ne kaatopaikalle on liikaa lämpöä jonnekin. Yleensä ne eivät tarvitse heatsinks koska ne lämmönkehitys on vain hajottaa ja ei riitä aiheuttamaan vahinkoa. Et kuitenkaan yleensä ole ongelmia, kun overclock PC ja nostaa jännitteitä. Tämä tekee nykyisen syöttämällä MOSFET mennä, joten MOSFET on upottaa enemmän lämpöä. Joten syystä ne ylikuumentaa on ne käsittelevät enemmän virtaa sitten ne on suunniteltu. Mutta lisäämällä heatsink tarkoittaa, on enemmän aikaa lämmön on hajautettava ja lämpötila menee alas. Teoriassa on kalliimpaa tai overclock suunniteltu hallintoneuvoston MOSFET olisi suunniteltu käsittelemään enemmän virtaa ilman heatsinks niin lisäämme heatsinks ei tarvittaisi niin paljon. Mutta se ei toimi aina tällä tavalla.
|
| |||
| |||
| hyvin Overclockers hallintoneuvoston mosfets on heatsinks |
|
| |||
| |||
| Tätä minä tarkoitan. Oikeasti ne pitäisi vain olla riittävän tehokas transistorit käsitellä hetkisiä overclocking on ensisijaisesti ilman heatsinks. Mutta hyvin harvat levyt näyttävät olevan tällä tavoin, ja suurin osa, kuten te sanotte, on heatsinks.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| anyway kauniiden ellet oc |
|
| |||
| |||
| Lisäsin hs minun mosfets pitkin aikaa sitten ajattelu aioin oc minun dell hallituksen ... |