![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de MOSFETs op mijn moederbord heb geen Heatsink hoe zijn ze niet zonder een oververhitting?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MOSFETs wel echt HOT maar ze wont oververhit
| |||
| |||
| zodat ze op alle wont oververhit? cewy vertelde me dat ze konden |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kunnen ze oververhit raken en niet op het punt van afsluiten, maar het zal verminderen leven
| |||
| |||
| o ok |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een MOSFET is eigenlijk gewoon een spanning converter. Op een computer wordt gebruikt voor het genereren van de CPU-voltage, Memory spanning etc. Wanneer zij omschakelen elektriciteit die zij hebben te dumpen de overtollige warmte ergens. Normaal dat zij niet nodig heatsinks omdat ze warmte wordt afgevoerd en net niet genoeg om schade te veroorzaken. Echter, u gewoonlijk problemen hebben als je overklokken van een PC en een verhoging van de spanning. Dit maakt de huidige op de MOSFET omhoog gaan, zodat de MOSFET is te dumpen meer warmte. Dus de reden dat ze oververhit is ze hanteren meer stroom dan ze zijn ontworpen om. Maar de toevoeging van een koeling betekent dat er meer tijd voor de warmte moet worden afgevoerd en de temperatuur gaat terug naar beneden. Theoretisch op duurdere of overklokken ontworpen borden de MOSFET moeten worden ontworpen, dat het meer stroom zonder heatsinks dus voeg op heatsinks niet nodig zo veel. Maar het werkt niet altijd op deze manier.
|
| |||
| |||
| goed op de planken overklokkers MOSFETs hebben heatsinks |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Maar heel weinig platen lijken te zijn als dit, en zoals u zegt, hebben heatsinks.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| toch uw mooie, tenzij u oc |
|
| |||
| |||
| Ik voegde een hs naar mijn MOSFETs langs tijd geleden denk ik wilde oc mijn dell boord ... |