![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I øjeblikket er jeg bygge en ny pc, så vidt jeg har 8800GT og en OCZ 600 W PSU, alle jeg har brug for nu, er et bundkort en proccesor og nogle hukommelse. Jeg har besluttet at gå til Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz 6mb cache, som jeg vil bruge opbygge primært til gaming og intenet.
For nylig læste jeg en artikel sammenligner DDR2 til DDR3 resultaterne kun var et 2% gevinst i spil hensyn til DDR3 derfor har jeg valgt DDR2 og vil vente til næste år, når hastigheden, latencies og prisen er nået frem til et kompromis. Derfor har jeg valgt OCZ Reaper HPC 1150mhz 2x1GB 5-5-5-18 DDR2. Disse er stort set den hurtigste DDR2 piske rundt og vil blive endnu hurtigere, når overclocked .Mit sidste desicion er stadig uvis jeg kom på tværs af mange bundkort såsom ASUS P5Q PRO og Gigabyte GA-EP45-DS3L. Alt, hvad jeg virkelig ønsker, er et bundkort med en 1333mhz + FSB, 45nm kompatibel, DDR2 1200 support, 1x + PCI-E 2,0 X16 et PCI-E X1 og et par PCI's. Hele bygge er en kinda Budget pris højtydende opbygge så bundkortet kan ikke være mere end £ 100 (og for Amerika $ 140,00). Jeg var planer om at vente på Core i7 undtagen teknologien er ny derfor bugs kan eksistere. Hvis nogen kan anbefale nogen bestyrelser, som passer til ovenstående kriterier, ville jeg være glad for at høre dem. Tak . Mit system: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil bare gå med enten DS3L eller UD3P. Jeg tror, de er bedre Fremhævede bestyrelser end P5Q serie i almindelighed, og de har bedre overclocking tolerancer.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sandt. Hvilken sag og CPU køler er du få? |
|
| |||
| |||
| For øjeblikket vil jeg ikke købe en CPU køler eller vil ia sag. Jeg vil bruge Intel standard Retail fan, der er inkluderet, som for så vidt det er en meget genric sorte ATX sag med en front 80mm ventilator og en 92mm bageste fan. I et par måneder kunne jeg opgradere køligere og / eller tilfældet. Som svar på carboner post, jeg har kigget på både bestyrelser i indgående detaljer og kan kun konstatere, at GA-EP45-UD3P bruger Intel P45 chipsæt ehich tillader krydsild, en hurtigere FSB dual Gigabit Ethernet og nogle heatpiped heatsinks. Da prisen er en største bekymring jeg kan kun gå for GA-EP43-DS3L den eneste bekymring, dog var den store mangel på vurderinger, der var ikke nogen. Jeg googled og søges gennem sider og sider, men at finde absolut ingen vurderinger henviser med GA-EP45-UD3P Jeg var nemt kunne finde mange. Dette er nu føre mig til disse 2 bestyrelser og pris klog jeg lagde mere i retning af EP43-DS3L dog heatsinks på UD3P ligne de kan tåle mere varme, når overclocking? Er der nogen, selv nogen af disse bestyrelser? Hvis ja, hvordan er de med resultater og overclocking? Endnu en gang tak for svarene . |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spoofing Min IP til en af mine Choice | Hybr! D | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 24 marts 2009 03:58 |
| Bundkort valg | Katana | CPU, bundkort og RAM | 3 | 14th Dec 2008 03:49 |
| Bundkort valg | darkfire1370 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 5 januar 2008 19:56 |
| Processor valg | Niggahl337 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 5 januar 2008 06:23 |
| Hjælp på valg | Cowz | General Hardware Chat | 1 | 1 januar 2008 18:36 |
| Thread Tools | |
| |