![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Momenteel ben ik de bouw van een nieuwe pc tot nu toe heb ik de 8800GT en een OCZ 600W PSU, alles wat ik nu nodig hebben is een moederbord een proccesor en geheugen. Ik heb besloten om te kiezen voor de Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz 6MB cache, zoals ik zal met behulp van de bouw voornamelijk voor gaming en Internet.
Onlangs las ik een artikel met een vergelijking van DDR2 naar DDR3 de resultaten waren slechts 2% winst in termen gaming te DDR3 dus heb ik gekozen voor DDR2 en zal wachten tot volgend jaar wanneer de snelheid, latenties en prijs zijn tot een compromis. Daarom heb ik gekozen OCZ Reaper HPC 1150mhz 2x1GB 5-5-5-18 DDR2. Deze zijn vrijwel de snelste DDR2 stokjes rond en zal zelfs nog sneller eenmaal overclocked .Mijn laatste desicion is nog steeds onbeslist heb ik stuitte op veel moederborden zoals de ASUS P5Q PRO en de Gigabyte GA-EP45-DS3L. Alles wat ik echt wil is een moederbord met een 1333MHz FSB +, 45nm compatibel, DDR2 1200 ondersteuning, + 1x PCI-E 2.0 x16 PCI-E X1 en enkele PCI's. De gehele bouw is een beetje Begroting prijs hoge prestaties bouwen zodat het moederbord kan niet meer dan £ 100 (en voor Amerika $ 140,00). Ik was van plan om te wachten voor de Core i7, behalve de technologie nieuw is dus bugs kan bestaan. Als iemand kan aanbevelen alle borden die passen bij de bovenstaande criteria voldoen, dan zou ik graag horen. Bedankt . Mijn Systeem: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil gewoon verder gaan met de DS3L of UD3P. Ik denk dat ze beter featured plankjes dan de P5Q-serie in het algemeen, en zijn ze beter overklokken toleranties.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| WAAR. Wat het geval-en CPU-koeler bent u krijgen? |
|
| |||
| |||
| Voor het moment zal ik niet kopen van een CPU-koeler, noch zal ia geval. Ik zal gebruik maken van de standaard Intel Retail ventilator die is opgenomen, zoals voor het geval het een zeer genric zwart ATX behuizing met een voorzijde 80mm fan en een 92mm fan achteraan. In een paar maanden kan ik een upgrade van de koeler en / of de zaak. In antwoord op kool post, ik heb op beide platen in grondige detail en kan alleen maar vaststellen dat de GA-EP45-UD3P maakt gebruik van de Intel P45 chipset ehich staat voor CrossFire, een snellere FSB dual Gigabit Ethernet en sommige heatpiped heatsinks. Als prijs wordt een bron van grote zorg ik gewoon gaan voor de GA-EP43-DS3L de enige zorg was echter het grote gebrek aan beoordelingen, er waren niet aanwezig. I googled en gezocht door pagina's en pagina's te vinden, maar absoluut geen beoordelingen dat met de GA-EP45-UD3P Ik was gemakkelijk kunnen vinden velen. Dit is nu leiden mij tot deze 2 borden en prijs wijs ik leunde meer op de EP43-DS3L echter de heatsinks op de UD3P eruit kunnen tolereren meer warmte tijdens het overklokken? Heeft iemand zelf een van deze borden? Zo ja, hoe zijn ze met de prestaties en overklokken? Nogmaals bedankt voor de antwoorden . |