![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er for tiden å bygge en ny PC så langt jeg har 8800GT og en OCZ 600W PSU, alt jeg trenger nå er et hovedkort en proccesor og minne. Jeg har besluttet å gå for Intel Core 2 Duo E8400 3,0 GHz 6MB cache, som jeg skal bruke den bygger hovedsakelig for spill og intenet.
Sist jeg leste en artikkel sammenligne DDR2 til DDR3 resultatene var bare 2% gevinst i gaming-ord DDR3 derfor jeg har valgt for DDR2 og vil vente til neste år når hastighet, latencies og prisen har kommet til et kompromiss. Derfor har jeg valgt OCZ Reaper HPC 1150mhz 2x1GB 5-5-5-18 DDR2. Dette er ganske mye de raskeste DDR2 pinner rundt og bli enda raskere når overclocked .Min endelige desicion er fortsatt usikre jeg kom over mange hovedkort som ASUS P5Q PRO og Gigabyte GA-EP45-DS3L. Alt jeg egentlig vil ha er et hovedkort med 1333mhz + FSB, 45nm kompatible, DDR2 1200 support, 1x + PCI-E 2.0 x16 et PCI-E X1 og noen PCI's. Hele bygge er en ganske Budget pris høy ytelse bygge så hovedkortet kan ikke mer enn kr 100 (og for America $ 140,00). Jeg planlegger å vente til Core i7 unntatt teknologi nye therfore bugs kan finnes. Hvis noen kunne anbefale noen plater som passer de ovennevnte kriteriene vil jeg gjerne høre dem. Takk . Min System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil bare dra med enten DS3L eller UD3P. Jeg tror de er bedre funksjoner boards enn P5Q-serien generelt, og har bedre overclocking toleranser.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sann. Hva tilfelle, og CPU-kjøler er det du får? |
|
| |||
| |||
| For tiden er jeg ikke vil kjøpe en CPU-kjøler heller ikke vil ia tilfellet. Jeg vil bruke Intel standard Retail fan som er inkludert, som for det tilfellet er det en veldig genric svart ATX tilfellet med en front 80mm vifte og en 92mm bak fan. I noen måneder jeg kanskje oppgradere kulere og / eller saken. Svar på Carbons innlegg, jeg har sett på begge styrene i inngående detalj og kan bare se at GA-EP45-UD3P bruker Intel P45 brikkesett ehich tillater Crossfire, en hurtigere FSB doble Gigabit Ethernet og noen heatpiped heatsinks. Ettersom prisen er en største bekymringen jeg kan bare gå for GA-EP43-DS3L eneste bekymring imidlertid var stor mangel på vurderinger, var det ikke noe. Jeg googled og søkte gjennom sider og sider, men finner absolutt ingen vurderinger mens med GA-EP45-UD3P jeg lett kunne finne mange. Dette har nå ført meg til disse 2 oppslagstavler og pris klok jeg leaned mer mot EP43-DS3L men heatsinks på UD3P ser ut som de kan tåle mer varme når overclocking? Er det noen som eier en av disse styrene? Hvis ja, hvordan er de med ytelse og overclocking? Takk for svar . |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Etterligning My IP til en av mine Choice | Hybr! D | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 24 mars 2009 03:58 |
| Hovedkort valg | Katana | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 14 desember 2008 03:49 |
| Hovedkort valg | darkfire1370 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 5 januar 2008 19:56 |
| Prosessor valg | Niggahl337 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 5 januar 2008 06:23 |
| Hjelp til valg | Cowz | General Hardware Chat | 1 | 1 januar 2008 18:36 |
| Thread Tools | |
| |