mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Bundkort eller CPU?

Reply

Thread Tools
Old 14. august 2007, 15:09
Ny Medlem Gruppen

Default Bundkort eller CPU?

Hvis sige jeg bygge en computer, alt andet er gjort ... men jeg stikket på netledningen og vend computeren om. Men bundkortet ikke vises noget på skærmen, når jeg stikket i en USB-enhed bliver det ingen forbindelse fra mobo (det er der ingen lys på enheden viser tilsluttet) og endelig, når jeg tager ud RAM (begge sticks ) og vend computeren om, er der ingen bip indikerer noget galt (som jeg troede, det burde, hvis der var absolut ingen hukommelse). Kan alle disse være forårsaget af CPU 4 pin 12V ikke er sluttet til mobo? og vil det ... hvis det ikke alt arbejde, når jeg plug 4-bens 12V kabel i?
Old 14. august 2007, 15:24
Administrator Gruppen

Må de fans tændt?

Hvis de gør, må de blive på?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 14. august 2007, 15:37
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave Hybrid View Post
Må de fans tændt?

Hvis de gør, må de blive på?

Yup de fans tænder og ophold, men det cd-drev ikke åbne eller lukke, hvis de er sluttet til mobo og PSU ... men gøre, hvis de er kun forbundet til PSU og ikke til mobo
Old 14. august 2007, 16:23
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af charlesbw View Post
Hvis sige jeg bygge en computer, alt andet er gjort ... men jeg stikket på netledningen og vend computeren om. Men bundkortet ikke vises noget på skærmen, når jeg stikket i en USB-enhed bliver det ingen forbindelse fra mobo (det er der ingen lys på enheden viser tilsluttet) og endelig, når jeg tager ud RAM (begge sticks ) og vend computeren om, er der ingen bip indikerer noget galt (som jeg troede, det burde, hvis der var absolut ingen hukommelse). Kan alle disse være forårsaget af CPU 4 pin 12V ikke er sluttet til mobo? og vil det ... hvis det ikke alt arbejde, når jeg plug 4-bens 12V kabel i?
Err, ja. Det kunne nemt være årsag til problemer, du har. A mobo's 4 pin eller 8 pin ATX stikket er der en grund til.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 16. august 2007, 18:46
Medlem Gruppen

Nå Hvis der er ingen beep ved alle det kan ikke engang være CPU'en. Det kunne være bundkortet. Der kan være statisk. Prøv at genopbygge alt uden på karton (eliminerer faktor statisk, Hvis comp tændes efter så er det statiske.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Nyt bundkort thingie2 CPU, bundkort og RAM 2 13 februar 2008 12:34
20 pin PSU på 24 pin bundkort KnightMetal Cases & Strømforsyninger 7 5 december 2007 07:47
Udkig efter nye bundkort Buchanan CPU, bundkort og RAM 64 8 oktober 2007 03:52
Bundkort og SLI xactly CPU, bundkort og RAM 8 22. sep 2007 15:53
Bare kom min nye bundkort ... sam182666 CPU, bundkort og RAM 4 13. sep 2007 08:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.