![]() |
|
| |||
| |||
| Hvis sige jeg bygge en computer, alt andet er gjort ... men jeg stikket på netledningen og vend computeren om. Men bundkortet ikke vises noget på skærmen, når jeg stikket i en USB-enhed bliver det ingen forbindelse fra mobo (det er der ingen lys på enheden viser tilsluttet) og endelig, når jeg tager ud RAM (begge sticks ) og vend computeren om, er der ingen bip indikerer noget galt (som jeg troede, det burde, hvis der var absolut ingen hukommelse). Kan alle disse være forårsaget af CPU 4 pin 12V ikke er sluttet til mobo? og vil det ... hvis det ikke alt arbejde, når jeg plug 4-bens 12V kabel i? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Må de fans tændt?
| |||
| |||
| Yup de fans tænder og ophold, men det cd-drev ikke åbne eller lukke, hvis de er sluttet til mobo og PSU ... men gøre, hvis de er kun forbundet til PSU og ikke til mobo |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Nå Hvis der er ingen beep ved alle det kan ikke engang være CPU'en. Det kunne være bundkortet. Der kan være statisk. Prøv at genopbygge alt uden på karton (eliminerer faktor statisk, Hvis comp tændes efter så er det statiske. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nyt bundkort | thingie2 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 13 februar 2008 12:34 |
| 20 pin PSU på 24 pin bundkort | KnightMetal | Cases & Strømforsyninger | 7 | 5 december 2007 07:47 |
| Udkig efter nye bundkort | Buchanan | CPU, bundkort og RAM | 64 | 8 oktober 2007 03:52 |
| Bundkort og SLI | xactly | CPU, bundkort og RAM | 8 | 22. sep 2007 15:53 |
| Bare kom min nye bundkort ... | sam182666 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 13. sep 2007 08:16 |
| Thread Tools | |
| |