mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Moederbord of CPU?

Reply

Thread Tools
Old 14 augustus 2007, 15:09
Nieuw Lid Fractie

Default Moederbord of CPU?

Als zeggen dat ik de opbouw van een computer, alles wordt gedaan ... maar ik de stekker in het stopcontact en zet de computer aan. Maar het moederbord is niet van elkaar iets op de monitor, als ik de stekker in een USB-apparaat krijgt geen verbinding vanaf de mobo (dat wil zeggen dat er geen lampjes op het apparaat blijkt zijn aangesloten) en tenslotte als ik uit het RAM-geheugen (beide sticks ) en zet de computer, is er geen pieptoon aangeeft iets mis is (wat ik dacht dat het zou moeten als er absoluut geen geheugen). Zou al deze worden veroorzaakt door de cpu 4 pins 12V niet worden aangesloten op het mobo? en zal het ... moet het allemaal werken als ik de 4 pins stekker 12V kabel in?
Old 14 augustus 2007, 15:24
Administrator Group

Hebben de fans macht over?

Als zij dit doen, doen ze aan de hand?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 14 augustus 2007, 15:37
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Hybride View Post
Hebben de fans macht over?

Als zij dit doen, doen ze aan de hand?

yup de fans weer op en blijf op, maar de cd-drives niet openen of te sluiten, indien zij zijn aangesloten op het mobo en PSU ... maar doen als ze net is aangesloten op de voeding en niet op het mobo
Old 14 augustus 2007, 16:23
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlesbw View Post
Als zeggen dat ik de opbouw van een computer, alles wordt gedaan ... maar ik de stekker in het stopcontact en zet de computer aan. Maar het moederbord is niet van elkaar iets op de monitor, als ik de stekker in een USB-apparaat krijgt geen verbinding vanaf de mobo (dat wil zeggen dat er geen lampjes op het apparaat blijkt zijn aangesloten) en tenslotte als ik uit het RAM-geheugen (beide sticks ) en zet de computer, is er geen pieptoon aangeeft iets mis is (wat ik dacht dat het zou moeten als er absoluut geen geheugen). Zou al deze worden veroorzaakt door de cpu 4 pins 12V niet worden aangesloten op het mobo? en zal het ... moet het allemaal werken als ik de 4 pins stekker 12V kabel in?
Err, ja. Dat kan heel eenvoudig worden waardoor de problemen die u ondervindt. Een mobo's 4 pins of 8 pins ATX connector is er voor een reden.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 16 augustus 2007, 18:46
Lid Fractie

Nou Als er geen pieptoon op alles in het werk zelfs niet de CPU. Het kan het moederbord. Er zou kunnen worden statisch. Probeer de wederopbouw van alles buiten op karton (elimineert de factor van statische, Als het verplicht wordt ingeschakeld na dan is het statisch.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Nieuw moederbord thingie2 CPUs, Moederborden & RAM 2 13 feb 2008 12:34
20 pins PSU tot en met 24 pins moederbord KnightMetal Cases & Power Supplies 7 5 Dec 2007 07:47
Op zoek naar nieuwe moederbord Buchanan CPUs, Moederborden & RAM 64 8 okt 2007 03:52
Moederbord en SLI xactly CPUs, Moederborden & RAM 8 22e sep 2007 15:53
Net mijn nieuwe moederbord ... sam182666 CPUs, Moederborden & RAM 4 13 sep 2007 08:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.