![]() |
|
| |||
| |||
| Als zeggen dat ik de opbouw van een computer, alles wordt gedaan ... maar ik de stekker in het stopcontact en zet de computer aan. Maar het moederbord is niet van elkaar iets op de monitor, als ik de stekker in een USB-apparaat krijgt geen verbinding vanaf de mobo (dat wil zeggen dat er geen lampjes op het apparaat blijkt zijn aangesloten) en tenslotte als ik uit het RAM-geheugen (beide sticks ) en zet de computer, is er geen pieptoon aangeeft iets mis is (wat ik dacht dat het zou moeten als er absoluut geen geheugen). Zou al deze worden veroorzaakt door de cpu 4 pins 12V niet worden aangesloten op het mobo? en zal het ... moet het allemaal werken als ik de 4 pins stekker 12V kabel in? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebben de fans macht over?
| |||
| |||
| Citaat:
yup de fans weer op en blijf op, maar de cd-drives niet openen of te sluiten, indien zij zijn aangesloten op het mobo en PSU ... maar doen als ze net is aangesloten op de voeding en niet op het mobo |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| Nou Als er geen pieptoon op alles in het werk zelfs niet de CPU. Het kan het moederbord. Er zou kunnen worden statisch. Probeer de wederopbouw van alles buiten op karton (elimineert de factor van statische, Als het verplicht wordt ingeschakeld na dan is het statisch. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuw moederbord | thingie2 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 13 feb 2008 12:34 |
| 20 pins PSU tot en met 24 pins moederbord | KnightMetal | Cases & Power Supplies | 7 | 5 Dec 2007 07:47 |
| Op zoek naar nieuwe moederbord | Buchanan | CPUs, Moederborden & RAM | 64 | 8 okt 2007 03:52 |
| Moederbord en SLI | xactly | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 22e sep 2007 15:53 |
| Net mijn nieuwe moederbord ... | sam182666 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 13 sep 2007 08:16 |
| Thread Tools | |
| |