![]() |
|
| |||
| |||
| Hvis si at jeg bygger en datamaskin, alt annet er gjort ... men jeg plugge inn strømkabelen og slå på datamaskinen. Men hovedkortet ikke vises noe på skjermen, når jeg kobler til en USB-enhet blir det ingen tilkobling fra mobo (som det ikke er lys på enheten viser sin koblet) og til slutt når jeg tar ut RAM (både pinner ) og slå datamaskinen på, er det ingen pip indikerer noe feil (som jeg trodde det skal hvis det var absolutt ingen minnet). Kan alle disse være forårsaket av CPU 4 pin 12V ikke er plugget inn i mobo? og vil det ... skal alt fungere når jeg plugger den 4 pin 12V kabel i? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gjøre tilhenger strømmen?
| |||
| |||
| Yup viftene slås på og holde på, men cd-stasjoner ikke åpne eller lukke hvis de er koblet til mobo og PSU ... men hvis de er bare koblet til PSU og ikke til mobo |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| Vel Hvis det ikke piper hele den kan ikke engang være CPU. Det kan være hovedkortet. Det kan være statisk. Prøv å gjenoppbygge alt ute på papp (eliminerer faktor for statisk, Hvis komp slås på etter så den er statisk. |