![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben vrij nieuw te bouwen en ik ben op zoek naar een moederbord voor 100 tot 200 dollar, Ik zal met behulp van de AMD Athlon 7750 2.7ghz en ik wil twee ATI CrossFire h4670s Ik weet niet zeker wat moederborden zijn goed of slecht, dus elke wouyld suggesties worden zeer gewaardeerd sante, |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Crossfiring begroting kaarten is als uitdagend je vriend en zijn Ferrari naar een drag race en beweert dat u sneller omdat je rubberbanded twee Geo Metro samen. Het enige moment waarop multi-card setups zijn de moeite waard is het tegenovergestelde: het besturen van high-end 24 "+ monitoren en zelfs dat is een moeilijke situatie niet aan met een GTX 295 of wat dan ook. Anders dan dat, gewoon op zoek naar goed spul herzien op basis van de 780G of soms 770 chipset. Ik meerdere in mijn gids, hoewel ik net als de MA770-UD3 nogal wat voor de begroting bouwt (AMD-equivalent van de P43), maar de MA780G-UD3H net, waar zich de AMD-equivalent van de P45-UD3P serie, dus het is de moeite van het geld.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| zowel de eerste plaats wilde ik, omdat ik en mijn vriend te willen proberen, en ten tweede kan ik installeren hogere kaarten in een CrossFire in de fuiture, ook, hoera voor de suggestie ik zal eens kijken naar die dingen. |