![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig haft et problem med min CPU heatsink så jeg erstattet det med Akasa blå Evo. Når jeg havde sat den på og sat alt tilbage i MB, intet blev vist på skærmen. Jeg har ændret PCI-E slot, men stadig intet. Kortet ikke fungerer var GeForce 8800 GT. Havde det et år, arbejder bøde. Erstattet den med RX800 Raedon kortet fra min gamle pc, og det virkede fint. Konkludere, at 8800 GT ikke længere var med os, jeg købte det 9800 GT dag og tilsluttet den til MB. Det samme problem opstod. Så MB doesnt arbejde med enten af GeForce kort, men arbejder fint med Raedon. Samme problem i hver PCI-E slot. Dens også værd at bemærke, at en lille rød LED lyser op, når MB anerkender et kort i PCI-E slot. Dette bruges til at fungere fint, men ikke lyse op på alle med Raedon kortet endnu mærkeligt vil lyse op med de andre to kort, når de er kun en smule på plads. Jeg bør også nævne, at fans på begge GeForce kort starte fint, så det er ikke en magt spørgsmål. Jeg byttes rundt CPU heatsinks at se, om den nye en blev kortslutning men var det ikke. Im om at teste de to GeForce kortene på MB fra min gamle pc. Nogen behage hjælp mig! Den MB er Asus P5KC. Mange tak, Doug
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| |||
| |||
| forsøgt at nulstille BIOS'en? og som et spørgsmål, du sagde ATI var en ældre kort, er det stadig pc-e 16x? Jeg forestiller mig det det tankerne dig, men troede beder alligevel. |
|
| |||
| |||
| ATI kort er PCI-E yeh. Jeg har ikke forsøgt at nulstille BIOS, hvad der påvirker ville, at have på resten af mit system? Hvordan går jeg om at nulstille det? Tak for svaret.
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du aldrig har brudt med den BIOS, før det vil ikke have nogen indflydelse. Hvis du har OverClocked / Volted derefter mister du disse indstillinger.
|
| |||
| |||
| Citat:
Mener du det plejer påvirke resten af mine indstillinger eller det plejer påvirke problemet? Er der nogen forslag til hvad problemet kunne være? Kunne det være, at MB ikke længere arbejder med højere ende PCI-E?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fans opstart betyder ikke, det er ikke en magt spørgsmål. Fans ikke tage noget for at køre, skærmkort gøre. Det ville være mit gæt.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| De mener, at det kan være en effekt spørgsmål? OK, I'll swap over min gamle strømforsyning og tjek det ud
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg mente det ikke vil være et problem som dig spørgsmålstegn, alt vil stadig køre osv. Det vil blot sætte BIOS'en tilbage til, hvordan det var, da du købte pc'en (Eller bundkort, hvis du bygger det selv) - der var åbenbart virker.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
| |||
| |||
| afmonterer fra lysnettet, tage batteriet ud, give det en min, derefter stick batteriet tilbage i og magt tilbage på. er der som regel en sweater, men dette vil sandsynligvis være hurtigere end at finde det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan jeg anbringe NVIDIA Bundkort i Mine Advent Laptop | hayleybaker22 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 7 juni 2009 08:25 |
| Vil NVIDIA GeForce 8500 GT Arbejde i en Asus M3A78 EM Bundkort? | P5200 | Grafikkort & Monitors | 8 | 18 marts 2009 20:10 |
| Vil AM2 + Phenom arbejdet på dette bundkort? | dom96 | CPU, bundkort og RAM | 9 | 21. jan 2009 10:57 |
| Sammenligning af 2 Nvidia 8600GT-kort | blubla | Grafikkort & Monitors | 3 | 5 april 2008 13:06 |
| Skærmkort, at arbejdet med 300 W strømforsyning? | deusle | Cases & Strømforsyninger | 3 | 5 januar 2008 22:19 |
| Thread Tools | |
| |