vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Emolevy ei halua työ Nvidia Kortit Anymore!

Reply

Thread Tools
Old 28 huhtikuu 2009, 08:54
Rahoittajien ryhmän

Default Emolevy ei halua työ Nvidia Kortit Anymore!

Olen viime aikoina ollut ongelmia minun CPU heatsink joten korvanneet sen Akasa sininen EVO. Kun minulla oli laita se ja syötimme kaiken takaisin osaksi MB, mitään ei näy näytössä. Vaihdoin PCI-E slot mutta ei mitään. Kortti ei toimi oli GeForce 8800 GT. Oli se vuosi, toimii hyvin. Korvanneet sen kanssa RX800 Raedon kortin vanhan PC: n ja se toimi hienosti. Päätellä, että 8800 GT ei ole enää kanssamme ostin 9800 GT tänään ja liittää ne Mt. Sama ongelma esiintyi.

Joten, MB doesnt toimi jollakin GeForce kortit mutta works fine kanssa Raedon. Sama ongelma kunkin PCI-E-korttipaikkaan. Sen myös syytä huomata, että hieman punainen merkkivalo syttyy, kun MB tunnustaa kortti PCI-E-korttipaikkaan. Tämä käytetään toimivat hyvin, mutta ei syty ollenkaan kanssa Raedon kortin vielä kumma syttyy muiden kaksi korttia, kun ne ovat vain hieman paikallaan.

Haluan myös mainita, että fanit molemmilla GeForce kortit aloittaa sakko joten sen ei valtakysymys. I vaihtoivat kierroksella CPU heatsinks nähdä, jos uusi yksi shorting mutta se ei ollut. Im noin testata kahden GeForce kortit annetun MB minun vanha PC. Joku ystävällisesti auttaa minua! Hallintoneuvosto on Asus P5KC.

Sydämelliset kiitokset,

Doug
Old 28 huhtikuu 2009, 14:01
Jäsen

Yritin nollaamalla BIOS?

ja kysymys, sanoitte ATI oli vanhempi kortti, on se vielä PC-e 16x? i kuvitella se ota huomioon, mutta ajatellut pyytää joka tapauksessa.
Old 29 huhtikuu 2009, 00:52
Rahoittajien ryhmän

ATI-kortti PCI-E-yeh. I havent yrittänyt nollata BIOSin, mitä vaikutusta sillä olisi myös muuhun my system? Miten sitten palauttanut sen?

Kiitos vastauksesta.
Old 29 huhtikuu 2009, 09:17
Rahoittajien ryhmän

Jos olet koskaan fiddled kanssa BIOS ennen sillä ei ole mitään vaikutusta.

Jos olet Kokonaispistemäärä / Volted sitten sinun menettää kyseiset asetukset.

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 29 huhtikuu 2009, 13:21
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Jos olet koskaan fiddled kanssa BIOS ennen sillä ei ole mitään vaikutusta.

Jos olet Kokonaispistemäärä / Volted sitten sinun menettää kyseiset asetukset.

Do you mean it tapana vaikuttaa muuhun omat asetukset tai se tapana vaikuttaa ongelma?

Onko kellään mitään ehdotuksia siitä, mikä ongelma voisi olla? Voisiko se olla, että MB ei enää toimii Korkeimmillaan PCI-E?
Old 29 huhtikuu 2009, 14:53
Rahoittajien ryhmän

Tuulettimet aloituksessa, ei tarkoita että se ei ole toimivaltaa asiassa. Tuulettimet eivät ota mitään aikavälillä näyttösovittimien tehdä. Tämä olisi minun arvata.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 30 huhtikuu 2009, 00:46
Rahoittajien ryhmän

Luuletko, että se voi olla valtaa asiassa? OK, I'll swap yli vanhan virtalähteen ja tarkistaa sitä
Old 30 huhtikuu 2009, 10:00
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by dmdougie View Post
Do you mean it tapana vaikuttaa muuhun omat asetukset tai se tapana vaikuttaa ongelma?

Onko kellään mitään ehdotuksia siitä, mikä ongelma voisi olla? Voisiko se olla, että MB ei enää toimii Korkeimmillaan PCI-E?
Sorry, olisi pitänyt tehdä tämän selväksi.

Tarkoitin sitä ei olla ongelma teitä kysyi, kaikki silti ajaa jne. Se vain asettaa BIOS takaisin, miten se oli, kun osti tietokoneeseen (tai emolevyn jos sen rakensi itse) - joka oli ilmeisesti toimi.
Old 30 huhtikuu 2009, 14:32
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Sorry, olisi pitänyt tehdä tämän selväksi.

Tarkoitin sitä ei olla ongelma teitä kysyi, kaikki silti ajaa jne. Se vain asettaa BIOS takaisin, miten se oli, kun osti tietokoneeseen (tai emolevyn jos sen rakensi itse) - joka oli ilmeisesti toimi.
Kiitos siitä. Yritän, että huomenna. Katsoin, kuinka nollata BIOSin online viime yönä, ja se mainitaan noin muuttamatta neulepusero vieressä akku solu reset mutta tarkistin minun aluksella eikä voinut nähdä mitään. Onko olemassa toinen tapa palauttaa?
Old 30 huhtikuu 2009, 14:40
Jäsen

irrottaa pistorasiasta, ottaa akku antaa sille min, sitten kiinni akun takaisin ja valtaa takaisin. on yleensä jumpperi, mutta tähän on todennäköisesti nopeammin kuin löytää se.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.