![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Olen viime aikoina ollut ongelmia minun CPU heatsink joten korvanneet sen Akasa sininen EVO. Kun minulla oli laita se ja syötimme kaiken takaisin osaksi MB, mitään ei näy näytössä. Vaihdoin PCI-E slot mutta ei mitään. Kortti ei toimi oli GeForce 8800 GT. Oli se vuosi, toimii hyvin. Korvanneet sen kanssa RX800 Raedon kortin vanhan PC: n ja se toimi hienosti. Päätellä, että 8800 GT ei ole enää kanssamme ostin 9800 GT tänään ja liittää ne Mt. Sama ongelma esiintyi.
Joten, MB doesnt toimi jollakin GeForce kortit mutta works fine kanssa Raedon. Sama ongelma kunkin PCI-E-korttipaikkaan. Sen myös syytä huomata, että hieman punainen merkkivalo syttyy, kun MB tunnustaa kortti PCI-E-korttipaikkaan. Tämä käytetään toimivat hyvin, mutta ei syty ollenkaan kanssa Raedon kortin vielä kumma syttyy muiden kaksi korttia, kun ne ovat vain hieman paikallaan. Haluan myös mainita, että fanit molemmilla GeForce kortit aloittaa sakko joten sen ei valtakysymys. I vaihtoivat kierroksella CPU heatsinks nähdä, jos uusi yksi shorting mutta se ei ollut. Im noin testata kahden GeForce kortit annetun MB minun vanha PC. Joku ystävällisesti auttaa minua! Hallintoneuvosto on Asus P5KC. Sydämelliset kiitokset, Doug
|
|||
|
|||
|
Yritin nollaamalla BIOS?
ja kysymys, sanoitte ATI oli vanhempi kortti, on se vielä PC-e 16x? i kuvitella se ota huomioon, mutta ajatellut pyytää joka tapauksessa. |
|
|
|||
|
|||
|
ATI-kortti PCI-E-yeh. I havent yrittänyt nollata BIOSin, mitä vaikutusta sillä olisi myös muuhun my system? Miten sitten palauttanut sen?
Kiitos vastauksesta.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jos olet koskaan fiddled kanssa BIOS ennen sillä ei ole mitään vaikutusta.
Jos olet Kokonaispistemäärä / Volted sitten sinun menettää kyseiset asetukset.
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Do you mean it tapana vaikuttaa muuhun omat asetukset tai se tapana vaikuttaa ongelma? Onko kellään mitään ehdotuksia siitä, mikä ongelma voisi olla? Voisiko se olla, että MB ei enää toimii Korkeimmillaan PCI-E?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tuulettimet aloituksessa, ei tarkoita että se ei ole toimivaltaa asiassa. Tuulettimet eivät ota mitään aikavälillä näyttösovittimien tehdä. Tämä olisi minun arvata.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Luuletko, että se voi olla valtaa asiassa? OK, I'll swap yli vanhan virtalähteen ja tarkistaa sitä
|
|||
|
|||
|
Quote:
Tarkoitin sitä ei olla ongelma teitä kysyi, kaikki silti ajaa jne. Se vain asettaa BIOS takaisin, miten se oli, kun osti tietokoneeseen (tai emolevyn jos sen rakensi itse) - joka oli ilmeisesti toimi.
|
|||
|
|||
|
Kiitos siitä. Yritän, että huomenna. Katsoin, kuinka nollata BIOSin online viime yönä, ja se mainitaan noin muuttamatta neulepusero vieressä akku solu reset mutta tarkistin minun aluksella eikä voinut nähdä mitään. Onko olemassa toinen tapa palauttaa?
|
|||
|
|||
|
irrottaa pistorasiasta, ottaa akku antaa sille min, sitten kiinni akun takaisin ja valtaa takaisin. on yleensä jumpperi, mutta tähän on todennäköisesti nopeammin kuin löytää se.
|