mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Moederbord Niet willen werken met nVidia kaarten Anymore!

Reply

Thread Tools
Old 28 apr 2009, 08:54
Donor Groep

Default Moederbord Niet willen werken met nVidia kaarten Anymore!

Ik heb onlangs een probleem had met mijn CPU koeling zodat ik vervangen door blauwe Akasa EVO. Eens had ik het op en aangesloten alles terug in de MB, niets is weergegeven op het scherm. Ik veranderde de PCI-E slot, maar nog steeds niets. De kaart werkt niet was de GeForce 8800 GT. Had het een jaar, werkt prima. Deze vervangen door de RX800 Raedon kaart uit mijn oude pc en het werkte prima. Concluderen dat de 8800 GT was niet langer bij ons kocht ik de 9800 GT vandaag en verbonden aan de MB. Hetzelfde probleem zich voordeed.

Dus, MB doesnt werken met een van de GeForce-kaarten, maar werkt prima met de Raedon. Hetzelfde probleem in elk PCI-E slot. Zijn ook vermeldenswaard dat een beetje rode LED gaat branden wanneer de MB erkent een kaart in het PCI-E slot. Dit werkte goed, maar niet licht op alle met de Raedon kaart nog vreemd zal oplichten met de andere twee kaarten als ze maar iets in de plaats.

Ook moet ik vermelden dat de fans aan beide GeForce kaarten opstarten zodat de geldboete niet een vermogen van afgifte. Ik geswapt ronde CPU heatsinks om te zien of het is opnieuw een kortsluiting, maar was het niet. Im over het testen van de twee GeForce kaarten op de MB uit mijn oude pc. Someone please help me! De Asus MB P5KC.

Hartelijk dank,

Doug
Old 28 apr 2009, 14:01
Lid Fractie

geprobeerd het BIOS te resetten?

en als een vraag, u zei dat de ATI was een oudere kaart, is het nog steeds pc-e 16x? Ik denk dat het je ogen, maar dacht dat wil tenminste.
Old 29 apr 2009, 00:52
Donor Groep

De ATI-kaart is PCI-E yeh. Ik havent geprobeerd het BIOS te resetten, wat van invloed zou hebben op de rest van mijn systeem? Hoe doe ik het resetten van het?

Bedankt voor de reactie.
Old 29 apr 2009, 09:17
Donor Groep

Als je nog nooit hebt onrechte premies met de BIOS voordat zij hebben geen invloed op.

Als u OverClocked / Volted dan verliest u deze instellingen.
Old 29 apr 2009, 13:21
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Als je nog nooit hebt onrechte premies met de BIOS voordat zij hebben geen invloed op.

Als u OverClocked / Volted dan verliest u deze instellingen.

Bedoel je dat gewoon invloed op de rest van mijn instellingen of wont invloed op het probleem?

Heeft iemand suggesties wat het probleem zou kunnen worden? Zou het kunnen dat de MB niet meer werken met een hogere einde PCI-E?
Old 29 apr 2009, 14:53
Donor Groep

Fans starten betekent dit niet dat de macht niet om een probleem. Fans niet alles te lopen, videokaarten doen. Dat zou mijn gok.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 30 apr 2009, 00:46
Donor Groep

Denk je dat het kan een stroom probleem? OK, I'll swap over mijn oude voeding en check it out
Old 30 apr 2009, 10:00
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dmdougie View Post
Bedoel je dat gewoon invloed op de rest van mijn instellingen of wont invloed op het probleem?

Heeft iemand suggesties wat het probleem zou kunnen worden? Zou het kunnen dat de MB niet meer werken met een hogere einde PCI-E?
Sorry, moet dat duidelijk gemaakt.

Ik bedoelde het niet als een probleem als u bevraagd, alles blijft lopen, enz. Het zal net de BIOS terug naar hoe het was toen je kocht de pc (moederbord Of als je het zelf gebouwd) - dat was natuurlijk werken.
Old 30 apr 2009, 14:32
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Sorry, moet dat duidelijk gemaakt.

Ik bedoelde het niet als een probleem als u bevraagd, alles blijft lopen, enz. Het zal net de BIOS terug naar hoe het was toen je kocht de pc (moederbord Of als je het zelf gebouwd) - dat was natuurlijk werken.
Bedankt voor. Zal proberen dat morgen. Gekeken hoe het BIOS te resetten online gisteravond en vermeld over het wijzigen van de jumper naast de batterij cel te resetten, maar ik heb mijn bord en niet kon zien. Is er een andere manier om te resetten?
Old 30 apr 2009, 14:40
Lid Fractie

Haal de stekker uit het stopcontact, sluit de batterij, geef het een min, vervolgens stok de batterij terug in en de macht weer aan. Er is meestal een jumper, maar dit zal waarschijnlijk sneller dan het vinden ervan.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kan ik NVIDIA Motherboard in Mijn Advent Laptop hayleybaker22 Laptops, Mobiles & PDA's 8 De 7 juni 2009 08:25
Zal Nvidia GeForce 8500 GT Werk in een Asus M3A78 EM moederbord? P5200 Grafische Kaarten & Monitors 8 18 mrt 2009 20:10
Zal AM2 + Phenom werken op dit moederbord? dom96 CPUs, Moederborden & RAM 9 21 Jan 2009 10:57
Vergelijking van 2 Nvidia 8600GT kaarten blubla Grafische Kaarten & Monitors 3 De 5 april 2008 13:06
Videokaarten die werken met 300W voeding? deusle Cases & Power Supplies 3 De 5 januari 2008 22:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.