![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs een probleem had met mijn CPU koeling zodat ik vervangen door blauwe Akasa EVO. Eens had ik het op en aangesloten alles terug in de MB, niets is weergegeven op het scherm. Ik veranderde de PCI-E slot, maar nog steeds niets. De kaart werkt niet was de GeForce 8800 GT. Had het een jaar, werkt prima. Deze vervangen door de RX800 Raedon kaart uit mijn oude pc en het werkte prima. Concluderen dat de 8800 GT was niet langer bij ons kocht ik de 9800 GT vandaag en verbonden aan de MB. Hetzelfde probleem zich voordeed. Dus, MB doesnt werken met een van de GeForce-kaarten, maar werkt prima met de Raedon. Hetzelfde probleem in elk PCI-E slot. Zijn ook vermeldenswaard dat een beetje rode LED gaat branden wanneer de MB erkent een kaart in het PCI-E slot. Dit werkte goed, maar niet licht op alle met de Raedon kaart nog vreemd zal oplichten met de andere twee kaarten als ze maar iets in de plaats. Ook moet ik vermelden dat de fans aan beide GeForce kaarten opstarten zodat de geldboete niet een vermogen van afgifte. Ik geswapt ronde CPU heatsinks om te zien of het is opnieuw een kortsluiting, maar was het niet. Im over het testen van de twee GeForce kaarten op de MB uit mijn oude pc. Someone please help me! De Asus MB P5KC. Hartelijk dank, Doug
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| |||
| |||
| geprobeerd het BIOS te resetten? en als een vraag, u zei dat de ATI was een oudere kaart, is het nog steeds pc-e 16x? Ik denk dat het je ogen, maar dacht dat wil tenminste. |
|
| |||
| |||
| De ATI-kaart is PCI-E yeh. Ik havent geprobeerd het BIOS te resetten, wat van invloed zou hebben op de rest van mijn systeem? Hoe doe ik het resetten van het? Bedankt voor de reactie.
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| |||
| |||
| Als je nog nooit hebt onrechte premies met de BIOS voordat zij hebben geen invloed op. Als u OverClocked / Volted dan verliest u deze instellingen.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Bedoel je dat gewoon invloed op de rest van mijn instellingen of wont invloed op het probleem? Heeft iemand suggesties wat het probleem zou kunnen worden? Zou het kunnen dat de MB niet meer werken met een hogere einde PCI-E?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fans starten betekent dit niet dat de macht niet om een probleem. Fans niet alles te lopen, videokaarten doen. Dat zou mijn gok.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Denk je dat het kan een stroom probleem? OK, I'll swap over mijn oude voeding en check it out
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik bedoelde het niet als een probleem als u bevraagd, alles blijft lopen, enz. Het zal net de BIOS terug naar hoe het was toen je kocht de pc (moederbord Of als je het zelf gebouwd) - dat was natuurlijk werken.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| Haal de stekker uit het stopcontact, sluit de batterij, geef het een min, vervolgens stok de batterij terug in en de macht weer aan. Er is meestal een jumper, maar dit zal waarschijnlijk sneller dan het vinden ervan. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan ik NVIDIA Motherboard in Mijn Advent Laptop | hayleybaker22 | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | De 7 juni 2009 08:25 |
| Zal Nvidia GeForce 8500 GT Werk in een Asus M3A78 EM moederbord? | P5200 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 18 mrt 2009 20:10 |
| Zal AM2 + Phenom werken op dit moederbord? | dom96 | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 21 Jan 2009 10:57 |
| Vergelijking van 2 Nvidia 8600GT kaarten | blubla | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 5 april 2008 13:06 |
| Videokaarten die werken met 300W voeding? | deusle | Cases & Power Supplies | 3 | De 5 januari 2008 22:19 |
| Thread Tools | |
| |