![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig hatt et problem med min CPU heatsink så jeg erstattet den med Akasa blå EVO. Når jeg hadde satt den på, og plugget alt tilbake i MB, ingenting ble vist på skjermen. Jeg endret PCI-E slot men fortsatt ingenting. Kortet fungerer ikke var GeForce 8800 GT. Var det et år, fungerer fint. Erstattes den med RX800 Raedon kortet fra min gamle PC, og det fungerte fint. Avsluttende at 8800 GT ikke lenger var med oss, jeg kjøpte 9800 GT i dag og koblet den til MB. Det samme problemet oppstod. Så MB doesnt arbeid med en av GeForce kort, men fungerer fint med Raedon. Samme problemet i alle PCI-E slot. Dets også verdt å merke seg at en liten rød LED lyser opp når MB anerkjenner et kort i PCI-E slot. Denne brukes til å fungere fint, men ikke lyse opp på alle med Raedon kortet ennå underlig vil lyse opp med de andre to kortene når de er bare litt på plass. Jeg bør også nevne at fansen på begge GeForce kortene oppstart fine så det er ikke en kraft problemet. Jeg byttet rundt CPU heatsinks å se om det nye var shorting men det var ikke det. Im om å teste de to GeForce kort på MB fra min gamle PC. Noen behage hjelpe meg! The MB Asus P5KC. Mange takk, Doug
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| prøvd å tilbakestille det BIOS? og som et spørsmål, du sa ATI var en eldre kort, er det fortsatt PC-e 16x? Jeg antar det det sinnet deg, men trodde ber likevel. |
|
| |||
| |||
| ATI-kortet er PCI-E yeh. Jeg har ikke prøvd å resette BIOS, hvilken innvirkning vil det ha på resten av mitt system? Hvordan går jeg om tilbakestille den? Takk for svaret.
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Hvis du aldri har fiddled med BIOS før den vil ikke ha noen innvirkning. Hvis du har OverClocked / Volted så mister du disse innstillingene. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Mener du det wont påvirke resten av mine innstillinger eller den wont påvirke problemet? Har noen noen forslag til hva problemet kan være? Kan det være at MB ikke lenger fungerer med høyere slutten PCI-E?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fans oppstart betyr ikke at det ikke er en kraft problemet. Vifter ikke ta noe for å kjøre, skjermkort gjøre. Det ville være meg gjette.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Du tror det kan være en effekt problemet? OK, jeg skal bytte over min gamle strømforsyning og sjekk det ut
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg mente det ikke vil være et problem som deg spørres, alt vil fortsatt kjøre etc. Det vil bare sette BIOS tilbake til hvordan det var da du kjøpte PCen (Eller hovedkort hvis du bygget det selv) - som ble tydeligvis fungerer. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| koble fra MAINS, ta ut batteriet, gi den en min, så kjepp batteriet igjen og strømmen på igjen. Det er vanligvis en jumper, men gjør dette trolig vil bli raskere enn å finne den. |