![]() |
|
| |||
| |||
| Min Hovedkort kjører, men det viser ikke vises på skrivebordet, og harddisken er også ikke fungerer fordi harddisken lyset ikke er på, hovedkort eller prosessor lyset er på. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som det kunne være en strømforsyning problemet, vet du hva gjør hovedkort du har?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hovedkort Problem? - USB-koblinger er plutselig ikke jobbe | redden137 | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 17 september 2009 04:40 |
| Motherboard Problem - Problemer Slå på PC | jerry9175 | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 12 september 2009 16:39 |
| * Hovedkort problem .. jeg tror * | jazn54 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 4 mai 2008 17:39 |
| Hovedkortet eller PSU problemet?? | danniboi | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 20 august 2007 06:31 |
| Keyboard - Jeg har problem med mitt Asus A7V8X-X Hovedkort | Jackie | General Hardware Chat | 2 | 22 mai 2006 07:28 |
| Thread Tools | |
| |