![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi techs, Olen toivonut joku täällä auttaa minua tässä asiassa. Oma Tietokone näyttää suorittaa sakon suurimman osan ajasta, mutta on outoa, päivä, se tulisi hyvin käynnistyvät hitaasti ja jäädä jokaisesta prosessi ja miten se korjataan on minun täytyy tyhjentää CMOS joka kerta, kun näin tapahtuu. Olen juuri flashed bios vaikka tämä ongelma esiintyy ennen tein niin. Jos joku on päätöslauselman tämän? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi olla ylikuumeneminen ja ehkä vain sattumaa, että se näyttää auttaa palauttanut CMOS, Oletko yrittänyt puhdistus kaikki fanit
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi olet sitä mieltä, että on bios kysymys?