![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Techs, Ik hoop dat hier iemand kan me helpen met dit probleem. Mijn computer lijkt te lopen geldboete meest van de tijd, maar op de oneven dagen, het zou wel erg traag opstarten en vertraging voor elk proces en hoe ik fix is heb ik om de CMOS elke keer dat dit gebeurt. Ik heb onlangs geflitst de bios al werd dit probleem optreedt voordat ik deed. Heeft iemand een oplossing voor dit? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het kan oververhitting en misschien gewoon een toeval dat het lijkt te helpen bij het resetten van de CMOS, Heb je geprobeerd het reinigen alle fans
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waarom denkt u dat het een bios probleem?
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Moederbord Probleem? - USB-verbindingen plotseling niet meer | redden137 | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 17 september 2009 04:40 |
| Moederbord Probleem - Problemen Opstarten pc | jerry9175 | Cases & Power Supplies | 6 | 12 september 2009 16:39 |
| Moederbord probleem | loraandbush | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 7 mei 2008 04:02 |
| Moederbord of PSU probleem? | danniboi | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 20 aug 2007 06:31 |
| Toetsenbord - Ik heb problemen met mijn Asus A7V8X-X Motherboard | Jackie | Algemeen Hardware Chat | 2 | 22 mei 2006 07:28 |
| Thread Tools | |
| |