![]() |
|
| |||
| |||
| Hi techs, Jeg håper noen her kan hjelpe meg med dette problemet. Datamaskinen min ser ut til å kjøre bra mesteparten av tiden, men på merkelig dag, ville det blitt veldig treg å starte opp og lag for hver enkelt prosess, og hvordan jeg fikse det er jeg nødt til å tømme CMOS hver gang dette skjer. Jeg har nylig flashed BIOS men dette problemet ble forekommende før jeg gjorde det. Har noen en løsning på dette? Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan bli overopphetet og kanskje bare en tilfeldighet at det synes å hjelpe Tilbakestille CMOS, Har du prøvd å rense alle fans
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor tror det er en bios problemet?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hovedkort Problem? - USB-koblinger er plutselig ikke jobbe | redden137 | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 17 september 2009 04:40 |
| Motherboard Problem - Problemer Slå på PC | jerry9175 | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 12 september 2009 16:39 |
| Hovedkort problem | loraandbush | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 7 mai 2008 04:02 |
| Hovedkortet eller PSU problemet?? | danniboi | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 20 august 2007 06:31 |
| Keyboard - Jeg har problem med mitt Asus A7V8X-X Hovedkort | Jackie | General Hardware Chat | 2 | 22 mai 2006 07:28 |
| Thread Tools | |
| |