![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Techs, Jag hoppas någon här kan hjälpa mig med denna fråga. Min dator verkar köra bra mesta tiden men på udda dag, det skulle bli mycket långsam att starta och släpa för varje process och hur jag rättar till det är jag för att rensa CMOS varje gång detta inträffar. Jag har precis nyligen blinkar BIOS men detta problem var förekommande innan jag gjorde det. Har någon en lösning på detta? Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan vara överhettning och kanske bara en tillfällighet att det verkar hjälpa återställa CMOS, Har du provat att rengöra alla fans
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varför tror du det är ett bios fråga?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Moderkort Problem? - USB Connections plötsligt har slutat fungera | redden137 | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 17 september 2009 04:40 |
| Moderkort Problem - Problem Sätta på datorn | jerry9175 | Cases & Power Supplies | 6 | 12 september 2009 16:39 |
| Moderkort problem | loraandbush | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 7 maj 2008 04:02 |
| Moderkort eller PSU problemet?? | danniboi | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 20 august 2007 06:31 |
| Tangentbord - Jag har problem med mitt Asus A7V8X-X Motherboard | jackie | General Hardware Chat | 2 | 22 maj 2006 07:28 |
| Thread Tools | |
| |