mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Bundkort problem? - USB Tilslutninger pludselig holdt op med at virke

Reply

Thread Tools
Old 17. maj 2009, 08:43
Donor-Gruppen

Default Bundkort problem? - USB Tilslutninger pludselig holdt op med at virke

Hi har forsøgt at hjælpe en kammerat hvis usb `s forbindelser har pludselig holdt op med at fungere sammen med tastatur og mus på bagsiden af bundkortet, mens de andre på frontpanelet alle synes at arbejde ok,
Har kontrolleret i Enhedshåndtering, og der er ingen gule kors og på fanen Generelt står det `s arbejder ok, har forsøgt at opdatere driveren, men ingen nye driver` s
Har gjort et system gendanne også forsøgt fejlfindingsfunktionen til ingen nytte
også har re-installeret XP SP2, men ingen resultater
Er bundkortet skyld? eller er der en anden grund?
Skal det tilføjes, at pc'en var ok indtil fredag, og at det blot indefrøs samtidig med at spille et spil igen begyndt og så var problemet

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 18. maj 2009, 11:45
Medlem Gruppen

Probs åbenbar en stilling hehe men har du prøvet alle andre ting i usb gerne en ny mus eller noget?
Old 18. maj 2009, 12:39
Donor-Gruppen

har prøvet min mus min fritid tastaturet sammen med min trådløse sæt. Ingen arbejde, undtagen i frontpanelet USB-porte

Old 20. maj 2009, 10:31
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af redden137 View Post
Hi har forsøgt at hjælpe en kammerat hvis usb `s forbindelser har pludselig holdt op med at fungere sammen med tastatur og mus på bagsiden af bundkortet, mens de andre på frontpanelet alle synes at arbejde ok,
Har kontrolleret i Enhedshåndtering, og der er ingen gule kors og på fanen Generelt står det `s arbejder ok, har forsøgt at opdatere driveren, men ingen nye driver` s
Har gjort et system gendanne også forsøgt fejlfindingsfunktionen til ingen nytte
også har re-installeret XP SP2, men ingen resultater
Er bundkortet skyld? eller er der en anden grund?
Skal det tilføjes, at pc'en var ok indtil fredag, og at det blot indefrøs samtidig med at spille et spil igen begyndt og så var problemet

Lyder som et bundkort problemer for sikker på, jeg havde, som før, men alle mine usb-indgange wouldnt arbejde, bundkortet var død. Har du forsøgt at nulstille CMOS-og også indlæse standardindstillingerne?

Mit system: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Bundkort:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Hukommelse:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Grafikkort (r):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Lydkort:
Snart:)
Harddisk (e):
WD 250 GB 16MB
Optisk drev (r):
LG DVD-RW SATA
Sag / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Køling:
Xigmatek Dark Knight
Network / Internet:
3,6 Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 20. maj 2009, 12:05
Donor-Gruppen

Fjern alle USB-enheder fra deres stikkontakter og gå til Enhedshåndtering mangler og fjerne alle USB-controllere, så genstart.
Windows vil opdage dem og sætte dem på, hvis alle er godt med mobo.

Når det er sagt, at hvis PS2 stikkontakter fungerer ikke, det lyder jo ligesom mobo kan være på vej ud.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 22. maj 2009, 15:09
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af philthomas View Post
Fjern alle USB-enheder fra deres stikkontakter og gå til Enhedshåndtering mangler og fjerne alle USB-controllere, så genstart.
Windows vil opdage dem og sætte dem på, hvis alle er godt med mobo.

Når det er sagt, at hvis PS2 stikkontakter fungerer ikke, det lyder jo ligesom mobo kan være på vej ud.
Jeg forstår din logik til en vis grad, men hvordan vil dette hjælpe med bundkort og mus havne ikke fungerer

Old 23. maj 2009, 02:42
Donor-Gruppen

Jeg sagde jeg tænkte mobo kan være på vej ud, men hvis du kan få USB-porte arbejder, kan du slippe afsted med et USB-tastatur / mus.

Det plejer koste noget at prøve det
Old August 25, 2009, 05:12
Ny Medlem Gruppen

Jeg fik nøjagtig det samme problem ...
mine front USB-porte virker fint ...
men bagpanelet er fuldt ikke i orden ... bortset fra den manglende USB-enheder som min eksterne lydkilde, og min palmtop kun fungere, hvis den sættes på hans AC. Når jeg prøver at sætte min Razer Mouse, OSX siger, at ive sluttet en kløft, at isdrawning for meget magt, og vinduer bare gør ikke sige noget, men dens ikke i orden ... og mindst, min USB-tastatur og mus dunt arbejde for, medmindre jeg tilslutter dem på forsiden USB-panel ...

kan nogen hjælpe?

før det begynder at happne, fik jeg lidt varme på min strømforsyning .. men det fungerer stadig, og nu dens i orden nobel ...

plz hjælp!
Old August 25, 2009, 05:20
Donor-Gruppen

Du kan prøve en USB-Powered Hub.
Old August 25, 2009, 06:26
Ny Medlem Gruppen

hum .. yah. Jeg kunne ...
men jeg dont siden mit bord allerede gjorde dette job ..
Jeg ønsker at gøre det arbejde ...

im sikker på, at dette problem er en hardware-problem, men jeg Dun vide, hvis der kan være noget om hardware config ... eller hvis det er en virkelig hård problem som halv burnd magt supplu for eksempel ... faktum er, at min skrift fik varme ... lidt tid, men alligevel ... men jeg tror, at strømforsyningen fik varme bare gør skade på sig selv og kan ikke skade bundkortet .. så ... måske powersupply ikke giver fuld bemyndigelse til bestyrelsen til magten USB enheden ... kunne være det???? Jeg dun kende .. nogen kunne ordne det uden at købe en anden strømforsyning eller en anden hovedkort???. Jeg fik ingen penge fr det lige nu lol ....
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Min ansøgning's Pludselig standsede i orden? Theresonly1 General Software Chat 2 25 September 2009 08:16
Laptop pludselig holdt op med at virke real77 Laptops, Mobiles & PDA'er 12 30 august 2009 12:08
IEEE 1394 chef for Bundkort / Frontpanel Tilslutninger Katana CPU, bundkort og RAM 4 27 februar 2009 20:34
Sound knapper har pludselig holdt op med at virke GoonerLad Lyd, højtalere og MP3-afspillere 10 7 marts 2008 09:18
Bundkort tilslutninger boywonder69 CPU, bundkort og RAM 5 10 januar 2008 13:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.