![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi har forsøgt at hjælpe en kammerat hvis usb `s forbindelser har pludselig holdt op med at fungere sammen med tastatur og mus på bagsiden af bundkortet, mens de andre på frontpanelet alle synes at arbejde ok, Har kontrolleret i Enhedshåndtering, og der er ingen gule kors og på fanen Generelt står det `s arbejder ok, har forsøgt at opdatere driveren, men ingen nye driver` s Har gjort et system gendanne også forsøgt fejlfindingsfunktionen til ingen nytte også har re-installeret XP SP2, men ingen resultater Er bundkortet skyld? eller er der en anden grund? Skal det tilføjes, at pc'en var ok indtil fredag, og at det blot indefrøs samtidig med at spille et spil igen begyndt og så var problemet
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Probs åbenbar en stilling hehe men har du prøvet alle andre ting i usb gerne en ny mus eller noget? |
|
| |||
| |||
| har prøvet min mus min fritid tastaturet sammen med min trådløse sæt. Ingen arbejde, undtagen i frontpanelet USB-porte
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Lyder som et bundkort problemer for sikker på, jeg havde, som før, men alle mine usb-indgange wouldnt arbejde, bundkortet var død. Har du forsøgt at nulstille CMOS-og også indlæse standardindstillingerne? Mit system: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fjern alle USB-enheder fra deres stikkontakter og gå til Enhedshåndtering mangler og fjerne alle USB-controllere, så genstart.
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg sagde jeg tænkte mobo kan være på vej ud, men hvis du kan få USB-porte arbejder, kan du slippe afsted med et USB-tastatur / mus. Det plejer koste noget at prøve det |
|
| |||
| |||
| Jeg fik nøjagtig det samme problem ... mine front USB-porte virker fint ... men bagpanelet er fuldt ikke i orden ... bortset fra den manglende USB-enheder som min eksterne lydkilde, og min palmtop kun fungere, hvis den sættes på hans AC. Når jeg prøver at sætte min Razer Mouse, OSX siger, at ive sluttet en kløft, at isdrawning for meget magt, og vinduer bare gør ikke sige noget, men dens ikke i orden ... og mindst, min USB-tastatur og mus dunt arbejde for, medmindre jeg tilslutter dem på forsiden USB-panel ... kan nogen hjælpe? før det begynder at happne, fik jeg lidt varme på min strømforsyning .. men det fungerer stadig, og nu dens i orden nobel ... plz hjælp! |
|
| |||
| |||
| Du kan prøve en USB-Powered Hub. |
|
| |||
| |||
| hum .. yah. Jeg kunne ... men jeg dont siden mit bord allerede gjorde dette job .. Jeg ønsker at gøre det arbejde ... im sikker på, at dette problem er en hardware-problem, men jeg Dun vide, hvis der kan være noget om hardware config ... eller hvis det er en virkelig hård problem som halv burnd magt supplu for eksempel ... faktum er, at min skrift fik varme ... lidt tid, men alligevel ... men jeg tror, at strømforsyningen fik varme bare gør skade på sig selv og kan ikke skade bundkortet .. så ... måske powersupply ikke giver fuld bemyndigelse til bestyrelsen til magten USB enheden ... kunne være det???? Jeg dun kende .. nogen kunne ordne det uden at købe en anden strømforsyning eller en anden hovedkort???. Jeg fik ingen penge fr det lige nu lol .... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min ansøgning's Pludselig standsede i orden? | Theresonly1 | General Software Chat | 2 | 25 September 2009 08:16 |
| Laptop pludselig holdt op med at virke | real77 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 12 | 30 august 2009 12:08 |
| IEEE 1394 chef for Bundkort / Frontpanel Tilslutninger | Katana | CPU, bundkort og RAM | 4 | 27 februar 2009 20:34 |
| Sound knapper har pludselig holdt op med at virke | GoonerLad | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 10 | 7 marts 2008 09:18 |
| Bundkort tilslutninger | boywonder69 | CPU, bundkort og RAM | 5 | 10 januar 2008 13:52 |
| Thread Tools | |
| |