vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Emolevy ongelma? - USB-yhteydet on yhtäkkiä lakkasivat toimimasta

Reply

Thread Tools
Old 17. päivästä toukokuuta 2009, 08:43
Rahoittajien ryhmän

Default Emolevy ongelma? - USB-yhteydet on yhtäkkiä lakkasivat toimimasta

Hi ovat yrittäneet auttaa a mate joiden usb `s yhteydet ovat yhtäkkiä lakkasivat toimimasta yhdessä näppäimistö ja hiiri on takana emolevyn, muut klo etupaneelin kaikki näyttää toimivan ok,
On tarkastettava laitteen hallinta ja ei ole keltainen risteytyksistä, ja yleistä välilehti se sanoo `s toimi ok, on kokeillut päivittää kuljettaja, mutta ei ole uusi ohjain` s
Ovat tehneet järjestelmän palauttaminen myös yrittänyt ongelmanratkaisija tuloksetta
myös uudelleen asentanut XP SP2: n, mutta ei tuloksia
Onko emolevy vikaa? tai on olemassa toinenkin syy?
Pitäisi lisätä, että pc oli ok, kunnes perjantaina ja että se vain jäädytti samalla pelaa peli uudelleen aloittanut ja sitten oli ongelma

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 18. päivästä toukokuuta 2009, 11:45
Jäsen

Probs ilmeistä post hehe mutta oletko kokeillut muita asia USB kuten uuden hiiren tai mitään?
Old 18. päivästä toukokuuta 2009, 12:39
Rahoittajien ryhmän

ovat yrittäneet minun hiiri minun varaosat näppäimistön yhdessä minun langaton asetettu. ei toimi, paitsi etupaneelin USB-portit

Old 20. päivästä toukokuuta 2009, 10:31
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by redden137 View Post
Hi ovat yrittäneet auttaa a mate joiden usb `s yhteydet ovat yhtäkkiä lakkasivat toimimasta yhdessä näppäimistö ja hiiri on takana emolevyn, muut klo etupaneelin kaikki näyttää toimivan ok,
On tarkastettava laitteen hallinta ja ei ole keltainen risteytyksistä, ja yleistä välilehti se sanoo `s toimi ok, on kokeillut päivittää kuljettaja, mutta ei ole uusi ohjain` s
Ovat tehneet järjestelmän palauttaminen myös yrittänyt ongelmanratkaisija tuloksetta
myös uudelleen asentanut XP SP2: n, mutta ei tuloksia
Onko emolevy vikaa? tai on olemassa toinenkin syy?
Pitäisi lisätä, että pc oli ok, kunnes perjantaina ja että se vain jäädytti samalla pelaa peli uudelleen aloittanut ja sitten oli ongelma

Kuulostaa emolevy ongelmia varma, minulla oli ennen, mutta kaikki minun usb tuotantopanosten wouldnt työtä, emolevy oli kuollut. Oletko kokeillut palauttanut CMOS ja myös kuorma oletusasetuksiksi?

My System: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Emolevy:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM-muisti:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Äänikortti:
Pian:)
Kiintolevy (t):
WD 250 GB 16MB
Optinen asema (t):
LG DVD-RW SATA
Asia / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Jäähdytys:
Xigmatek Dark Knight
Network / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (t):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 20. päivästä toukokuuta 2009, 12:05
Rahoittajien ryhmän

Poista kaikki USB-laitteet niiden pistorasioiden ja mene Device Mangler ja poistaa kaikki USB-ohjaimet ja sitten käynnistä uudelleen.
Windows tunnistaa niitä ja asenna ne, jos kaikki on hyvin yhteen mobo.

Ottaa sanoi, että jos PS2 pistorasiat eivät toimi, se kuulostaa, että mobo voidaan sen ulos.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 22. päivästä toukokuuta 2009, 15:09
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by philthomas View Post
Poista kaikki USB-laitteet niiden pistorasioiden ja mene Device Mangler ja poistaa kaikki USB-ohjaimet ja sitten käynnistä uudelleen.
Windows tunnistaa niitä ja asenna ne, jos kaikki on hyvin yhteen mobo.

Ottaa sanoi, että jos PS2 pistorasiat eivät toimi, se kuulostaa, että mobo voidaan sen ulos.
Ymmärrän logiikan jossain määrin, mutta miten se auttaa emolevyn ja hiiri portit eivät toimi

Old 23. päivästä toukokuuta 2009, 02:42
Rahoittajien ryhmän

Tein sanoa Luulin mobo voi olla tapa, mutta jos saat USB-portit toimii, voit saada pois, jossa on USB-näppäimistö / hiiri.

Se tapana maksaa mitään kokeilla sitä
Old 25 elokuu 2009, 05:12
Uusi Jäsen

Minulla on täsmälleen sama ongelma ...
My edessä USB-portit toimii hienosti ...
mutta takapaneelissa on täysin ei toimi ... lukuun ottamatta ei saa virtansa USB-laitteet, kuten minun ulkoisen audiolaitteen ja minun palmtop vain, jos sen liitetty hänen AC. Kun yritän ampua minun Razer Mouse, OSX sanoo, että ive kytketty kuilun isdrawning liikaa valtaa, ja ikkunat vain doesnt sanoa mitään, mutta se ei toimi ... ja ainakin minun USB-näppäimistö ja hiiri dunt työtä myös, jos kytken ne edessä USB-paneeli ...

kukaan voi auttaa?

ennen kuin tämä alkaa happne, sain vähän lämpöä minun virtalähde .. mutta se vielä toimi, ja nyt sen työskentely hienosti ...

plz auttaa!
Old 25 elokuu 2009, 05:20
Rahoittajien ryhmän

Voisit kokeilla USB virtalähteenä.
Old 25 elokuu 2009, 06:26
Uusi Jäsen

Hum .. yah. Voisin ...
mutta i dont koska minun Hallitus on jo tehnyt tätä työtä ..
Haluan tehdä sen työn ...

im varma, että tämä ongelma on laitteisto-ongelma, mutta minä Dun tiedä voi olla mitään laitteisto config ... tai jos se on todella vaikea ongelma kuin puoli burnd Power supplu esimerkiksi ... Tosiasia on, että minun fontti sai lämpöä ... vähän aikaa, mutta silti ... mutta uskon, että virtalähde sai lämpöä juuri tekee vahinkoa eikä se voi vahingoittaa emolevy .. niin ... Ehkä virtalähde ei ole antaa täydet valtuudet hallituksen valtaan USB-laite ... voisi olla se???? olen dun tiedä .. tahansa voisi korjata sen ostamatta toista virtalähdettä tai toiseen emolevy???. Minulla ei ole rahaa FR se nyt lol ....
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.