![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi ovat yrittäneet auttaa a mate joiden usb `s yhteydet ovat yhtäkkiä lakkasivat toimimasta yhdessä näppäimistö ja hiiri on takana emolevyn, muut klo etupaneelin kaikki näyttää toimivan ok,
On tarkastettava laitteen hallinta ja ei ole keltainen risteytyksistä, ja yleistä välilehti se sanoo `s toimi ok, on kokeillut päivittää kuljettaja, mutta ei ole uusi ohjain` s Ovat tehneet järjestelmän palauttaminen myös yrittänyt ongelmanratkaisija tuloksetta myös uudelleen asentanut XP SP2: n, mutta ei tuloksia Onko emolevy vikaa? tai on olemassa toinenkin syy? Pitäisi lisätä, että pc oli ok, kunnes perjantaina ja että se vain jäädytti samalla pelaa peli uudelleen aloittanut ja sitten oli ongelma
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
![]() My System: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
Probs ilmeistä post hehe mutta oletko kokeillut muita asia USB kuten uuden hiiren tai mitään?
|
|
|
|||
|
|||
|
ovat yrittäneet minun hiiri minun varaosat näppäimistön yhdessä minun langaton asetettu. ei toimi, paitsi etupaneelin USB-portit
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
![]() |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Kuulostaa emolevy ongelmia varma, minulla oli ennen, mutta kaikki minun usb tuotantopanosten wouldnt työtä, emolevy oli kuollut. Oletko kokeillut palauttanut CMOS ja myös kuorma oletusasetuksiksi? My System: Fred
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Poista kaikki USB-laitteet niiden pistorasioiden ja mene Device Mangler ja poistaa kaikki USB-ohjaimet ja sitten käynnistä uudelleen.
|
|||
|
|||
|
Quote:
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Tein sanoa Luulin mobo voi olla tapa, mutta jos saat USB-portit toimii, voit saada pois, jossa on USB-näppäimistö / hiiri.
Se tapana maksaa mitään kokeilla sitä
|
|
|
|||
|
|||
|
Minulla on täsmälleen sama ongelma ...
My edessä USB-portit toimii hienosti ... mutta takapaneelissa on täysin ei toimi ... lukuun ottamatta ei saa virtansa USB-laitteet, kuten minun ulkoisen audiolaitteen ja minun palmtop vain, jos sen liitetty hänen AC. Kun yritän ampua minun Razer Mouse, OSX sanoo, että ive kytketty kuilun isdrawning liikaa valtaa, ja ikkunat vain doesnt sanoa mitään, mutta se ei toimi ... ja ainakin minun USB-näppäimistö ja hiiri dunt työtä myös, jos kytken ne edessä USB-paneeli ... kukaan voi auttaa? ennen kuin tämä alkaa happne, sain vähän lämpöä minun virtalähde .. mutta se vielä toimi, ja nyt sen työskentely hienosti ... plz auttaa! |
|
|
|||
|
|||
|
Voisit kokeilla USB virtalähteenä.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hum .. yah. Voisin ...
mutta i dont koska minun Hallitus on jo tehnyt tätä työtä .. Haluan tehdä sen työn ... im varma, että tämä ongelma on laitteisto-ongelma, mutta minä Dun tiedä voi olla mitään laitteisto config ... tai jos se on todella vaikea ongelma kuin puoli burnd Power supplu esimerkiksi ... Tosiasia on, että minun fontti sai lämpöä ... vähän aikaa, mutta silti ... mutta uskon, että virtalähde sai lämpöä juuri tekee vahinkoa eikä se voi vahingoittaa emolevy .. niin ... Ehkä virtalähde ei ole antaa täydet valtuudet hallituksen valtaan USB-laite ... voisi olla se???? olen dun tiedä .. tahansa voisi korjata sen ostamatta toista virtalähdettä tai toiseen emolevy???. Minulla ei ole rahaa FR se nyt lol .... |