mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Moederbord Probleem? - USB-verbindingen plotseling niet meer

Reply

Thread Tools
Old 17 mei 2009, 08:43
Donor Groep

Default Moederbord Probleem? - USB-verbindingen plotseling niet meer

Hi heb geprobeerd om te helpen een mate waarvan usb `s verbindingen hebben plotseling niet meer samen met het toetsenbord en de muis aan de achterkant van het moederbord, de anderen op het frontpaneel alles lijkt te werken ok,
Hebben gecontroleerd in Apparaatbeheer en er zijn geen gele kruisen, en op het tabblad Algemeen zegt dat `s werken ok, heb geprobeerd te werken bestuurder, maar geen nieuwe stuurprogramma` s
Hebben een systeem herstellen ook geprobeerd probleemoplosser niet helpen
ook opnieuw geïnstalleerd XP SP2, maar geen resultaten
Is het moederbord schuld? of is er een andere reden?
Voeg eraan toe dat pct was ok tot vrijdag, en dat zij alleen bevroor tijdens het spelen een spel opnieuw gestart en daarna was het probleem

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 18 mei 2009, 11:45
Lid Fractie

Probs met kennelijke een post hehe, maar heb je geprobeerd een andere ding in de usb als een nieuwe muis of iets?
Old 18 mei 2009, 12:39
Donor Groep

heb geprobeerd mijn muis mijn vrije toetsenbord samen met mijn draadloze set. Geen werk, behalve in het frontpaneel van USB-poorten

Old 20 mei 2009, 10:31
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redden137 View Post
Hi heb geprobeerd om te helpen een mate waarvan usb `s verbindingen hebben plotseling niet meer samen met het toetsenbord en de muis aan de achterkant van het moederbord, de anderen op het frontpaneel alles lijkt te werken ok,
Hebben gecontroleerd in Apparaatbeheer en er zijn geen gele kruisen, en op het tabblad Algemeen zegt dat `s werken ok, heb geprobeerd te werken bestuurder, maar geen nieuwe stuurprogramma` s
Hebben een systeem herstellen ook geprobeerd probleemoplosser niet helpen
ook opnieuw geïnstalleerd XP SP2, maar geen resultaten
Is het moederbord schuld? of is er een andere reden?
Voeg eraan toe dat pct was ok tot vrijdag, en dat zij alleen bevroor tijdens het spelen een spel opnieuw gestart en daarna was het probleem

Klinkt als een moederbord voor problemen zorgen, ik had dat vóór, maar al mijn usb ingangen wouldnt werk, moederbord dood was. Heeft u geprobeerd het resetten van de CMOS en ook belasting standaard instellingen?

Mijn Systeem: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Moederbord:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Geheugen:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Gainward Nvidia GTX260 GoldenSample
Sound Card:
Soon:)
Hard Drive (s):
WD 250 GB 16MB
Optische Drive (s):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Koeling:
Xigmatek Dark Knight
Netwerk / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 20 mei 2009, 12:05
Donor Groep

Verwijder alle USB-apparaten uit de stopcontacten en ga naar Apparaatbeheer Mangler en verwijderen van alle naar de Universal Serial Bus-controllers, dan reboot.
Windows zal het opsporen en opnieuw installeren van hen, als alles goed is met het mobo.

Dit gezegd dat als de PS2-sockets werken niet, het klinkt zoals het mobo kan worden op zijn weg naar buiten.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 22 mei 2009, 15:09
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philthomas View Post
Verwijder alle USB-apparaten uit de stopcontacten en ga naar Apparaatbeheer Mangler en verwijderen van alle naar de Universal Serial Bus-controllers, dan reboot.
Windows zal het opsporen en opnieuw installeren van hen, als alles goed is met het mobo.

Dit gezegd dat als de PS2-sockets werken niet, het klinkt zoals het mobo kan worden op zijn weg naar buiten.
Ik begrijp uw redenering tot op zekere hoogte, maar hoe zal dit helpen met het moederbord en de muis niet werkt havens

Old 23 mei 2009, 02:42
Donor Groep

Ik heb gezegd dat ik dacht dat de mobo kan worden op de weg, maar als u de USB-poorten werken, je kon wegkomen met een USB toetsenbord / muis.

Het kost gewoon iets te proberen
Old 25 augustus 2009, 05:12
Nieuw Lid Fractie

Ik heb precies hetzelfde probleem ...
mijn front USB-poorten werkt prima ...
maar de achterzijde volledig werkt niet ... met uitzondering van de niet-USB-apparaten zoals mijn externe audio-apparaat en mijn palmtop alleen werken als zijn aangesloten op zijn AC. Als ik probeer mijn Razer muis stekker, osx zegt dat ive aangesloten een kloof die isdrawning te veel macht, en windows doet gewoon niets zeggen, maar het werkt niet ... en ten minste, mijn usb toetsenbord en muis te werken dunt tenzij ik sluit ze op de voorzijde USB-paneel ...

kan iemand helpen?

voordat deze beginnen te happne, ik heb een beetje warmte op mijn voeding .. maar zijn nog steeds, en nu zijn werk boete ...

plz help!
Old 25 augustus 2009, 05:20
Donor Groep

Je zou kunnen proberen een USB Powered Hub.
Old 25 augustus 2009, 06:26
Nieuw Lid Fractie

hum .. yah. Ik kon ...
maar i dont want mijn bord al gedaan deze job ..
i wanna make it work ...

im zeker van dat dit probleem is een hardware probleem, maar ik dun weten of kan van alles over hardware config ... of als het een echte harde probleem als half burnd macht supplu bijvoorbeeld ... het feit is dat mijn lettertype kreeg warmte ... een beetje tijd, maar toch ... maar ik denk dat de voeding kreeg warmte maakt alleen schade aan zichzelf en kan niet schadelijk zijn voor het moederbord .. dus ... misschien is de voeding is niet met volledige bevoegdheid om de raad de bevoegdheid van de usb-apparaat ... kunnen worden het???? Ik weet dun .. iedereen kon repareren zonder het kopen van een andere voeding of een ander moederbord??. Ik heb geen geld en fr it right now lol ....
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Mijn toepassing plotseling gestopt met werken? Theresonly1 Algemene programmatuurnoot Chat 2 25 september 2009 08:16
Laptop Ineens Gestopt Werken real77 Laptops, Mobiles & PDA's 12 30 augustus 2009 12:08
IEEE 1394-hoofd voor Motherboard / Frontpaneel Aansluitingen katana CPUs, Moederborden & RAM 4 27 feb 2009 20:34
Geluid knoppen hebben plotseling niet meer GoonerLad Geluid, Speakers & MP3 Spelers 10 De 7 maart 2008 09:18
Moederbord aansluitingen boywonder69 CPUs, Moederborden & RAM 5 10 Jan 2008 13:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.