![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei har blitt prøver å hjelpe en kompis som usb `s forbindelser har plutselig sluttet å jobbe sammen med tastatur og mus på baksiden av hovedkortet, den andre på frontpanelet alt ser ut til å fungere ok, Har kontrollert i Enhetsbehandling og det er ingen gule kors, og på generelle kategorien står det `s arbeider ok, har prøvd å oppdatere driveren, men ingen nye driveren` s Har gjort et systemgjenopprettingspunkt også prøvd feilsøkingsverktøyet til ingen nytte har også re-installert XP SP2, men ingen resultater Er hovedkortet på feil? eller er det en annen grunn? Bør legge til at PC-en var OK til fredag, og at den bare frøs mens du spiller et spill re-startet, og da hadde problemet
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Probs å åpenbare innlegget hehe men har du prøvd noen andre ting i usb som en ny mus eller noe? |
|
| |||
| |||
| har prøvd meg musen min reservedeler tastaturet sammen med mitt trådløse sett. ingen jobb, bortsett fra i frontpanelet USB-porter
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Høres ut som et hovedkort problem for sikker, jeg hadde det før, men alle mine usb innganger wouldnt arbeid, hovedkort var død. Har du prøvd å tilbakestille CMOS og også laste standardinnstillinger? Min System: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fjern alle USB-enheter fra kontaktene sine og gå til Enhet mangler og avinstallere alle Universal Serial Bus Controllers, deretter omstart.
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg sa jeg trodde mobo kan være på vei ut, men hvis du kan få USB-porter fungerer, kan du komme unna med et USB-tastatur / mus. Det wont gratis å prøve det |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk akkurat det samme problemet ... my front usb-porter fungerer fint ... men bakpanelet er fullt ut fungerer ikke ... unntatt de ikke USB-enheter som meg ekstern lydenhet og mitt palmtop bare fungere hvis det er koblet på hans AC. Når jeg prøver å koble min Razer mus, sier osx at ive plugget et skille som isdrawning for mye makt, og vinduer bare doesnt si annet enn dens ikke arbeider ... og minst, min usb tastatur og mus dunt arbeide også med mindre jeg kobler dem på forsiden usb panelet ... kan noen hjelpe? før dette begynner å happne, fikk jeg litt varme på min strømforsyning .. men fremdeles arbeider, og nå dens arbeider fin ... plz hjelpe! |
|
| |||
| |||
| Du kan prøve en USB-hub. |
|
| |||
| |||
| hum .. yah. jeg kunne ... bortsett fra jeg dont siden mitt bord allerede gjorde denne jobben .. Jeg vil at det skal fungere ... im sikker på at dette problemet er en hardware problem, men jeg Dun vite om kan være alt om maskinvare config ... eller om det er en virkelig vanskelig problem som halv burnd strøm supplu for eksempel ... faktum er at min font fikk varmen ... litt tid, men allikevel ... men jeg tror strømforsyningen fikk varme bare gjør skade på seg selv og kan ikke skade hovedkortet .. så ... kanskje powersupply ikke gir full kraft til styret til strøm fra USB-enheten ... kunne det?? i dun vite .. enhver kunne fikse det uten å kjøpe ny strømforsyning, eller et annet hovedkort??. jeg fikk ingen penger fr det akkurat nå lol .... |