mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Processorer, moderkort & RAM

Register

Moderkort ersätter

Reply

Thread Tools
Old 2 December 2007, 19:34
New Member Group

Default Moderkort ersätter

Hej, jag måste byta mitt nuvarande moderkort som är en
Elitegroup 915G-M Moderkort
(info nedan)
http://www2.shopping.com/xPF-MB-ECS-915G-M-INTEL-MB

Jag måste hitta en ersättare med liknande specifikationer, så att det kommer att fungera i hela mitt nuvarande hårdvara. Jag har forskat på nätet, men jag är fortfarande förvirrad huruvida vissa nämnder kommer att fungera.

CPU-Intel pent 4
minne ddr 184
HD SATA
aktuella chipset på gamla mobo är en Intel 915g

Kommer detta att styrelsens arbete?
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813186129

Om inte kan du rekommendera en styrelse från newegg.com eller någon annan säljare.

Jag är osäker om chipset spec. Jag kan inte hitta det exakta en någonstans och vet inte vad mer kommer att fungera.

Tack
Old 3 december 2007, 01:09
Givargruppen

Default Moderkort ersätter

och det kommer att fungera men det dosent har en SATA-port, men du kan få en ide till SATA-adapter
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Dell 1525 Laptop moderkort ersätter parmo Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 3 9 september 2009 08:52
Billiga moderkort ersättning roo97ss Processorer, moderkort & RAM 1 30 december 2008 13:09
Ingen video på ersättning skärmen jkarlinsey Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 2 8 december 2008 18:06
Chipset fläkt ersätter Morglor9 Processorer, moderkort & RAM 2 20 november 2007 21:45
Ersätter tangentbord Emrys88 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 6 19:e sep 2007 09:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.