![]() |
|
| |||
| |||
| Er der nogen bundkort der understøtter op til 2 Quad Core? Becuz Mac Pro og Dell dimension kan have op til 2 Quad Core. Så er der nogen bundkort der understøtter 2 Quad cores? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er, men helt ærligt, hvis du bygger en server, eller dit primære brug er folde så du er nødt til at være fuldstændig skudt væk ønsker at opbygge en computer omkring det.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den nye AMD 74 FX-eller summet er beregnet til at bruge 2 phsical chips, så ville kræve en 2 chip mobo.
| |||
| |||
| Citat:
Du vil være nødder, ikke mindst på grund af omkostningerne ...... og varme ...... og strøm, der kræves ....... og lousy ram ...... og omkostninger ved at ram. Sorry, I'm rambling.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Core 2 duo eller quad kerne for grafisk design arbejde | metalface | CPU, bundkort og RAM | 3 | 28. maj 2009 10:58 |
| Hjælp Vælge Bundkort - Core 2 Quad og DDR 2 Intel P45 Arkitekturområdet | mbonwick | CPU, bundkort og RAM | 5 | 26 marts 2009 00:00 |
| Dual Core vs Quad Core - og andre spørgsmål ... | ibex_57 | CPU, bundkort og RAM | 13 | 5 oktober 2008 04:34 |
| Single Quad Core eller Dual Quad Core processorer? | Anonimouse | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29th May 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |