![]() |
|
| |||
| |||
| Is er een moederbord ondersteunt tot 2 quad core? Becuz Mac Pro en Dell Dimension kan tot 2 quad-core. Dus is er een moederbord dat 2 quad cores ondersteunt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is maar, eerlijk gezegd, tenzij je een server, of gebruik je je belangrijkste gebouw is het vouwen dan zou je moeten volledig verwijderd worden geschoten te willen een computer bouwen omheen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de nieuwe AMD 74 FX of summet is bedoeld om 2 phsical chips te gebruiken zodat zou een 2-chip mobo nodig.
| |||
| |||
| Citaat:
Je zou te gek zijn, niet het minst vanwege de kosten ...... en warmte en kracht nodig ...... ....... en de slechte ram ...... en de kosten van die ram. Sorry, ik ben wandelingen.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 29 augustus 2009 09:31 |
| Core 2 Duo of quad core voor grafisch ontwerp | metalface | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 28 mei 2009 10:58 |
| Help kiezen Moederbord - Core 2 Quad en DDR 2 Intel P45 Architectuur | mbonwick | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 26 mrt 2009 00:00 |
| Dual Core vs Quad Core - en andere vragen ... | ibex_57 | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | 5 okt 2008 04:34 |
| Single Quad Core of Dual Quad Core Processors? | Anonimouse | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 jun 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |