![]() |
|
| |||
| |||
| Er det noen hovedkort som støtter opptil 2 Quad Core? Becuz Mac Pro og Dell Dimension kan ha opptil 2 Quad Core. Så er det noen hovedkort som støtter 2 Quad kjerner? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er men, ærlig, med mindre du bygge en server, eller din viktigste behandling er sammenleggbar så du må være helt skutt bort for å ønske å bygge en datamaskin rundt det.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ny amd 74 fx eller summet er ment å bruke 2 phsical brikker så ville kreve en 2 chip mobo.
| |||
| |||
| Sitat:
Du må være gal, ikke minst på grunn av kostnadene ...... og varme ...... og kraft som kreves ....... og elendig vær ...... og kostnaden for ram. Beklager, jeg er springende.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Core 2 Duo eller Quad Core for grafisk design arbeid | metalface | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 28 mai 2009 10:58 |
| Hjelp til valg av Hovedkort - Core 2 Quad og DDR 2 Intel P45 Arkitektur | mbonwick | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 26 mars 2009 00:00 |
| Dual Core vs Quad Core - og andre spørsmål ... | ibex_57 | CPUer, Hovedkort & RAM | 13 | 5 okt 2008 04:34 |
| Single Quad Core eller Dual Quad-Core-prosessorer? | Anonimouse | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 29 juni 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |