![]() |
|
| |||
| |||
| Finns det några moderkort som stödjer upp till 2 Quad Core? Becuz Mac Pro och Dell dimension kan ha upp till 2 Quad Core. Så är det några moderkort som stödjer 2 Quad-cores? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns men ärligt talat, om du bygger en server eller din huvudsakliga användningen är ihopfällbara så du måste vara helt sköt bort sig vilja bygga en dator runt det.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den nya AMD 74 FX eller summet är tänkt att använda 2 phsical marker så att skulle kräva en 2 chip mobo.
| |||
| |||
| Citat:
Du måste vara nötter, inte minst på grund av kostnaden ...... och värme ...... och kraft som behövs ....... och dålig väduren ...... och Kostnaden för att RAM. Sorry, I'm rambling.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 29 augusti 2009 09:31 |
| Core 2 duo eller quad core för grafisk design arbete | metalface | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 28 maj 2009 10:58 |
| Hjälp att välja moderkort - Core 2 Quad och DDR 2 Intel P45 Arkitektur | mbonwick | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 26 mars 2009 00:00 |
| Dual Core vs Quad Core - och andra frågor ... | ibex_57 | Processorer, moderkort & RAM | 13 | 5 oktober 2008 04:34 |
| Single Quad-Core eller Dual Quad Core Processor? | Anonimouse | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 29 juni 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |