![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg vil opgradere min bundkort, så den passer til de nye grafikkort jeg ønsker (BfG 8800 GT 512MB OC) Min nuværende system spec er under, men ikke understøtter grafikkortet. Jeg vil gerne genbruge nogle af mine centrale komponenter, hvis muligt, og spekulerede på, om jeg også nødt til at opgradere dem. dvs INTEL P4 3.2GHZ dual core CPU og 2x 1GB (1024MB) PC4200 DDR2 RAM Jeg ved, at jeg bliver nødt til at opgradere min strømforsyning, men vil gerne forslag på et bord egnet til min nuværende Processor og hukommelse, plus PCI x16 for de nye grafikkort. Jeg ville være at se på udgifterne op til £ 150 til bord. Mange tak på forhånd. INTEL P4 3.2GHZ dual core CPU PCI-X P4 775 tvillinger Bundkort 2x 1GB (1024MB) PC4200 DDR2 RAM 250 GB SATA HDD, 16X + / - DVDRW DL optiske drev PCI Express GeForce 6600 512 MB Grafik 3.5 "Floppy drev Windows XP Professional (OEM) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil sige gå til noget i retning af dette bord, Men jeg vil også sige, at du bør nok få en ny CPU, jeg gik fra en P4 3 GHz til en E2180, og jeg bemærker en smule forskel, så jeg anbefale en opgradering.
| |||
| |||
| Hey mizsua, dette er VoodooDan fra HP. Jeg vil anbefale at kontrollere denne liste fra Pricewatch for MB CPU combos i din prisramme: http://www.pricewatch.com/motherboar...00_cpu_fan.htm. Med dette kort, jeg ville definitivt skridt op til Core Duo verden. Lad os vide, hvordan det går. Håber, at det var nyttigt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HP som i Hewlet Packard?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du får brug for nye RAM og en ny CPU som godt. Jeg vil prøve 8800GT med dit nuværende system til at se, om det udfører OK for nu.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thankyou alle for Deres svar. thingie2 Jeg er interesseret i det bord, du foreslog, men vil gerne komme væk uden at opgradere CPU og Hukommelse. Er det stadig er muligt med dette bord? Jeg vil sandsynligvis opgradering på et senere tidspunkt. |
|
| |||
| |||
| Yea, at bestyrelsen bør støtte din CPU og RAM (forudsat at P4 er Socket LGA775) Men jeg anbefaler at opgradere CPU og RAM, for de 2, det vil koste dig om £ 80 for at gøre det værd (E5200, med 2x1GB DDR2 800 MHz ) |
|
| |||
| |||
| De fleste af de Prescotts behovet anden spænding reguleringsmyndighederne end dem, der findes på nuværende C2D bestyrelser. Kun visse hybrid bestyrelser arbejdet med 775 P4s, ikke dem alle.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Åh, fordi alle de bestyrelser, jeg har set den CPU støtte listen for sige de støtter P4's samt Core 2's, måske jeg bare kun så få at arbejde. |
|
| |||
| |||
| Cue Tocatta og Fugue i D Minor: Intel P965. De kan være Frankenstein nævn men de vil arbejde med P4s og C2Ds. Desværre, $ 85 for en crappy bord er virkelig ikke det værd, så jeg gerne rådgive OP blot at gemme og hente et nyt CPU og RAM. Han får brug DDR2 til at bruge denne alligevel.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bundkort Upgrade Spørgsmål | P5200 | CPU, bundkort og RAM | 11 | 7 februar 2009 20:59 |
| Vil opgradere bundkort, behov for rådgivning | Vigtigst | CPU, bundkort og RAM | 1 | 24. sep 2008 18:33 |
| V6DP Bundkort RAM opgradering hjælpe .... | seej | CPU, bundkort og RAM | 5 | 3 marts 2008 06:43 |
| Bundkort og CPU Upgrade | mtdrums | CPU, bundkort og RAM | 13 | 19. sep 2007 17:10 |
| Thread Tools | |
| |