![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, haluaisin päivittää minun emolevyn sopivat uuden näytönohjaimen Haluan (BFG 8800 GT 512MB OC) Oma nykyinen järjestelmä spec on alla, mutta ei tue Graphics Card. Haluaisin käyttää uudelleen joitakin minun keskeisiä osia, jos mahdollista, ja ihmetellyt, jos minulla on myös päivittää niitä. eli Intel P4 3.2GHZ Dual Core-suoritin ja 2x 1GB (1024MB) PC4200 DDR2 RAM Tiedän, että minulla on päivittää oma virtalähde mutta haluaisi ehdotuksia hallituksen soveltuu nykyisen Prosessori ja muisti sekä PCI x16 että uuden näytönohjaimen. Haluan, että katsot menoja jopa £ 150 linjan. Monet kiitokset etukäteen. Intel P4 3.2GHZ Dual Core CPU PCI-X P4 775 TWINS emolevy 2x 1GB (1024MB) PC4200 DDR2 RAM 250 Gt SATA-kiintolevy, 16x + / - DVDRW DL Optical Drive PCI Express-GeForce 6600 512MB Graphics 3,5 "levyke levyasema Windows XP Professional (OEM) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sanoisin mennä jotain Hallintoneuvostolla, Mutta haluan myös sanoa, sinun pitäisi luultavasti saa uuden suorittimen, kävin joka P4 3 GHz on E2180 ja huomaan hieman erilainen, joten suosittelen päivityksen.
| |||
| |||
| Hei mizsua, tämä on VoodooDan HP. Haluaisin suositella tarkkailun tämä luettelo Pricewatch varten MB CPU-yhdistelmät omassa hintaluokassa: http://www.pricewatch.com/motherboar...00_cpu_fan.htm. Tämän kortin, haluaisin ehdottomasti askel jopa Core Duo maailma. Kerro meille, miten se menee. Toivon, että tämä oli hyödyllinen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo, et tule tarvitsemme uusia RAM ja uusi CPU samoin. I'd kokeile 8800GT teidän nykyinen järjestelmä katso jos se toimii OK nyt.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kiitos kaikki vastaukset. thingie2 Olen kiinnostunut hallituksen esititte, mutta haluaisin päästä eroon ilman päivitystä Suoritin ja Muisti. Onko se vielä mahdollista tässä aluksella? Olen luultavasti päivittää myöhemmin. |
|
| |||
| |||
| Yea, että hallituksen pitäisi tukea suorittimen ja RAM-muistia (olettaen, että P4 on socket LGA775) kuitenkin suosittelen voimakkaasti päivitystä suorittimen ja RAM-muistia, että 2, se maksaa noin £ 80, jotta se kannattaa (E5200, kanssa 2x1GB DDR2 800MHz ) |
|
| |||
| |||
| Suurin osa Prescotts tarvitaan eri jännite sääntelijöiden kuin että olemassa nykyisen c2d hallintoneuvostoissa. Vain tietyt risteytettyjen levyt toimi 775 P4s, ei niitä kaikkia.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Voi, koska kaikki levyt Olen nähnyt suorittimen tuki luettelo sanoa ne tukevat P4: n sekä Core 2: n, ehkä juuri näki vain harvoista, että työ. |
|
| |||
| |||
| Cue Tocatta ja fuuga d-molli: Intel P965. Niitä voi Frankenstein-levyt, mutta he työskentelevät P4s ja C2Ds. Valitettavasti, $ 85 on kehno aluksella ei todellakaan ole sen arvoinen, joten olin neuvoo OP vain tallentaa ja tartu uuden suorittimen ja RAM-muistia. Hän tarvitaan DDR2 käyttää tätä joka tapauksessa.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Emolevy Upgrade Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 7. helmikuu 2009 20:59 |
| Going päivittää emolevyn, tarvitset neuvoja | Primal | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 24. Sep 2008 18:33 |
| V6DP emolevy RAM päivitys auttaa .... | seej | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 3. Maaliskuu 2008 06:43 |
| Emolevyn ja suorittimen Upgrade | mtdrums | CPUs, Emolevyt & RAM | 13 | 19. Sep 2007 17:10 |
| Thread Tools | |
| |