![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik wil mijn moederbord aan te passen aan de nieuwe grafische kaart ik wil (BFG 8800 GT 512MB OC) Mijn huidige systeem spec wordt onder, maar biedt geen ondersteuning voor de grafische kaart. Ik zou graag willen hergebruik sommige van mijn core componenten indien mogelijk en vroeg zich af of ik ook behoefte aan verbetering van hen. dat wil zeggen INTEL P4 3.2GHZ dual core CPU en de 2x 1GB (1024MB) PC4200 DDR2 RAM Ik weet dat ik zal moeten upgraden mijn voeding, maar zou graag suggesties op een bord geschikt is voor mijn huidige Processor en geheugen, plus een PCI x16 voor de nieuwe grafische kaart. Ik zou kijken naar de uitgaven tot 150 pond sterling voor het bord. Hartelijk dank op voorhand. INTEL P4 3.2GHZ Dual Core CPU PCI-X-P4 775 TWINS Motherboard 2x 1GB (1024MB) PC4200 DDR2 RAM 250GB SATA HDD, 16X + / - DVDRW DL Optische Drive PCI Express GeForce 6600 512MB Graphics 3.5 "FLOPPY DRIVE DISC Windows XP Professional (OEM) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou zeggen ga voor iets als dit board, Maar ik zou ook zeggen dat u moet waarschijnlijk een nieuwe CPU, ging ik uit een P4 3Ghz met een E2180 en ik merk een beetje verschil, dus ik beveel een upgrade.
| |||
| |||
| He mizsua, dit is VoodooDan van HP. Ik adviseer u kunt deze lijst van Pricewatch voor MB CPU combo in uw prijsklasse: http://www.pricewatch.com/motherboar...00_cpu_fan.htm. Met die kaart, ik zou zeker de stap tot de Core Duo Wereld. Laat ons weten hoe het gaat. Hoop dat dit nuttig was. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HP als in Hewlet Packard?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, je zult het nodig nieuwe RAM en een nieuwe processor ook. Ik wil proberen de 8800GT met uw huidige systeem om te zien of zij voert op OK voor nu.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Dank u allen voor uw antwoorden. thingie2 Ik ben geïnteresseerd in de raad u voorgesteld, maar wil graag weg zonder dat ze de CPU en geheugen. Is dat nog mogelijk is met dit board? Ik zal waarschijnlijk een upgrade op een later tijdstip. |
|
| |||
| |||
| Ja, dat bord moet je CPU en RAM-geheugen (in de veronderstelling dat de P4 is socket LGA775) maar ik sterk aanbevelen het upgraden van de CPU en RAM, voor de 2, zou het kost u ongeveer £ 80 tot en maken het de moeite waard (E5200, met 2x1GB DDR2 800MHz ) |
|
| |||
| |||
| Het merendeel van de Prescotts noodzaak verschillende voltage regulatoren dan degenen die bestaan op de huidige C2D boards. Slechts bepaalde hybride planken werken met de 775 P4s, niet allemaal.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Oh, omdat alle platen heb ik gezien de CPU support list voor zeggen ze ondersteunen P4's en Core 2's, misschien Ik zag alleen de weinige die werken. |
|
| |||
| |||
| Cue Tocatta en Fuga in D Minor: Intel P965. Zij kunnen Frankenstein plankjes, maar ze werken met P4s en C2Ds. Helaas, $ 85 voor een crappy boord echt niet waard, dus ik zou adviseren het OP alleen op te slaan en pak een nieuwe CPU en RAM. Hij zal moeten DDR2 gebruik je deze toch.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Moederbord upgrade Vraag | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | De 7 februari 2009 20:59 |
| Going to upgrade moederbord, advies nodig | Primal | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 24e sep 2008 18:33 |
| V6DP Moederbord RAM upgrade helpen .... | seej | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 3 maart 2008 06:43 |
| Moederbord en CPU upgrade | mtdrums | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | 19e sep 2007 17:10 |
| Thread Tools | |
| |