![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg ønsker å oppgradere hovedkort som passer til den nye grafikkort jeg ønsker (BFG 8800 GT 512MB OC) Min nåværende system spec er lavere, men har ikke støtte for grafikkort. Jeg ønsker å bruke noen av mine core komponenter hvis mulig, og lurte på om jeg også må oppgradere dem. ie INTEL P4 3.2GHZ Dual Core CPU og 2x 1GB (1024MB) PC4200 DDR2 RAM Jeg vet jeg er nødt til å oppgradere strømforsyningen men ønsker forslag på et bord som passer for min nåværende prosessor og minne, samt PCI x16 for nye grafikkort. Jeg ville være å se på kostnadene opp til £ 150 for styret. Mange takk på forhånd. INTEL P4 3.2GHZ Dual Core CPU PCI-X P4 775 tvillinger Hovedkort 2x 1GB (1024MB) PC4200 DDR2 RAM 250GB SATA HDD, 16x + / - DVDRW DL optisk stasjon PCI Express GeForce 6600 512MB Graphics 3.5 "Floppy diskstasjonen Windows XP Professional (OEM) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil si gå for noe sånt som dette forumet, Men jeg vil også si at du bør sannsynligvis få en ny CPU, jeg gikk fra en P4 3 GHz på en E2180, og jeg merker litt forskjell, så jeg anbefaler en oppgradering.
| |||
| |||
| Hei mizsua, dette er VoodooDan fra HP. Jeg vil anbefale sjekke ut denne listen fra Pricewatch for MB CPU combos i prisklasse: http://www.pricewatch.com/motherboar...00_cpu_fan.htm. Med dette kortet, ville jeg definitivt steget opp til Core Duo World. La oss få vite hvordan det går. Håper at dette var nyttig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HP som i Hewlet Packard?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du trenger ny RAM og en ny CPU også. Jeg vil prøve 8800GT med gjeldende system for å se om den gir OK for nå.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Takk alle for svar. thingie2 Jeg er interessert i forumet du foreslo, men ønsker å få vekk uten å oppgradere CPU og Minne. Er det fortsatt mulig med dette forumet? Jeg vil trolig oppgradering på et senere tidspunkt. |
|
| |||
| |||
| Det stemmer at styret bør støtte CPU og RAM (forutsatt at P4 er Socket LGA775) men jeg anbefaler sterkt å oppgradere CPU og RAM, for 2, det vil koste deg ca £ 80 for å gjøre det verdt (E5200, med 2x1GB DDR2 800MHz ) |
|
| |||
| |||
| Mesteparten av Prescotts trenger forskjellig spenning regulatorer enn de som finnes på dagens C2D boards. Bare enkelte hybrid boards arbeide med 775 P4s, ikke alle.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Oh, fordi alle styrene har jeg sett CPU støtte for at de støtter P4's samt Core 2's, kanskje jeg bare så få som fungerer. |
|
| |||
| |||
| Signalet Tocatta og fuge i d-moll: Intel P965. De kan være Frankenstein styrene men de vil samarbeide med P4s og C2Ds. Dessverre $ 85 for en crappy styret er virkelig ikke verdt det, så jeg vil gi råd til OP nettopp for å lagre og hente en ny CPU og RAM. Han må DDR2 å bruke denne allikevel.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |