![]() |
|
| |||
| |||
| min pc tårn blev bygget brugerdefinerede ingen mærke. bestyrelsen i det vide, er en billig MSI K9MM-V bord. Den har en AMD Athlon 64x2 dual core processor 4000 + 2.0ghz. Jeg er på et stramt budget, men mente, at dette bord kan være foreneligt med min processor jeg har nu. kan nogen fortælle mig, helt sikkert, hvis det ville være, og det ville det være værd at opgradere? Jeg har planer om at opgradere processoren senere midler tillader også, jeg har 2 GB. af Kingston hukommelse lige nu der er max den vil håndtere. andre forslag er velkomne også. Tak! http://www.tigerdirect.com/applicati...483&CatId=2320 |
|
| |||
| |||
| Det er afgjort et bedre mobo, ikke mindst fordi det er Asus i stedet for MSI ![]() men yeah, det outspecs det MSI, og vil være mere nyttigt for fremtidige upgradibility, da det er nyere og støtter ting såsom SLI, hvilket viser, at det er kompatibilitet er ret "med det" |
|
| |||
| |||
| Tak for din hjælp. Jeg var bekymret eller ej, min processor ville arbejde siden mit bord, siger AM2 Kun og det andet bord siger AM2 +? Tak! Dette er mit første forsøg på at ændre bundkort men, jeg har gjort en hel del ting på pc'er. forhåbentlig kan jeg få arbejdet gjort. |
|
| |||
| |||
| Ikke vanskeligt virkelig, den nye vil få mere stikkontakter, ikke mindre. Så du kan bogstaveligt tegne den gamle og sætte alt i den nye. Én efter én, hvis du er på vagt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker på, hvorfor du vil købe dette bord, når bedre 780G/790G alternativer for mindre.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Give dette et skud.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Kan nogen venligst fortælle mig, hvis mine 2 jobs. af Kingston hukommelse vil arbejde på dette bord. Jeg tror hukommelsen ratings er ligesom 533/667. også med denne processor. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131324 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16819103253 Tak! |
|
| |||
| |||
| Nå, jeg fandt mere detaljerede specs så jeg bestilte bundkortet og forarbejdningsvirksomheden forbundet, i mit tidligere indlæg. New Egg synes at have nogle darn gode priser! tak for det tip Carbon! |
|
| |||
| |||
| jeg dont tror du kan bruge langsommere ram på en hurtigere bord. hvis dets 667 kan du bruge det på et 1066 bord. Der er ikke nogen gode på newegg at bruge 667, så bundkortet kulstof plukket ud plus denne ram. Bundkortet kulstof plukket ud har ombord video. Hvis du har et grafikkort dette bundkort er sandsynligvis bedre. dens forenelig med ram jeg indsendt et par linjer op |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bundkort Upgrade | mizsua | CPU, bundkort og RAM | 14 | 6. nov 2008 16:56 |
| Upgrade Spørgsmål | PC WhizzKid | Grafikkort & Monitors | 14 | 16 april 2008 15:14 |
| At opgradere, eller undlade at opgradere ..., at det er spørgsmålet | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 3 | 22 januar 2008 20:45 |
| Bundkort og CPU Upgrade | mtdrums | CPU, bundkort og RAM | 13 | 19. sep 2007 17:10 |
| Thread Tools | |
| |