![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
minun PC torni rakennettiin mukautetun ei tuotemerkillä. Hallituksen sen tiedämme, on edullinen MSI K9MM-V aluksella. Se on AMD Athlon 64x2 kahden ytimen prosessori 4000 + 2.0GHz. Minulla on tiukka budjetti, mutta ajat aluksella saattaa olla sopusoinnussa minun prosessori olen nyt. Voiko joku kertoa minulle, varmasti, jos se olisi ja se olisi syytä päivittää? Aion päivittää prosessorin myöhemmin rahastoiksi sallia myös, minulla on 2 Gt. Kingston muistin juuri nyt, joka on enintään se kahva. kaikki muut ehdotukset ovat tervetulleita myös. Kiitos!
http://www.tigerdirect.com/applicati...483&CatId=2320
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tämä on ehdottomasti parempi mobo, ei vähiten siksi, että se on Asus sijasta MSI
![]() mutta joo, se outspecs MSI, ja tulee olemaan hyötyä tulevaisuudessa upgradibility, koska se on uudempi ja tukee tavaraa kuten SLI, joka osoittaa, että se yhteensopivuus on melko "ja se"
|
|
|||
|
|||
|
Thanks for your help. Olin huolissani siitä tai ei, minun prosessori toimisi sillä minun aluksella sanoo AM2 Vain ja muut hallituksen sanoo AM2 +? Kiitos! Tämä on ensimmäinen yrittää muuttaa emolevyt
mutta olen tehnyt melko paljon asioita st. toivottavasti voin saadakseen työn tehdyksi.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ei vaikea todella, uusi on enemmän pistorasiat, ei vähemmän.
Voit siis kirjaimellisesti ottaa vanhan ja kytke kaiken uuden. Yksitellen, jos olet varovainen.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
En ole varma, miksi sinun pitäisi ostaa, että aluksella paremmin 780G/790G vaihtoehtoja on olemassa vähemmän.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Antaa tämä laukaustakaan.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, jos 2 keikat. Kingston muisti toimii tällä aluksella. Uskon, että muisti luokitukset ovat kuin 533/667. myös, että tämä jalostaja. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131324 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16819103253 Kiitos!
|
|
|
|||
|
|||
|
No, löysin yksityiskohtaisemmat tiedot niin, tilasin emolevyn ja prosessorin yhteydessä, minun edellinen postitse. Uusi Egg vaikuttaa joidenkin darn edulliseen hintaan! kiitos kärki Carbon!
|
|
|
|||
|
|||
|
i dont ajatella voit käyttää hitaampaa ram on nopeampi aluksella. jos sen 667 voit käyttää sitä, joka 1066 aluksella. ei ole mitään hyviä ja newegg, jotka käyttävät 667 jotta emolevyn hiililuku poimitaan pois plus Tämän ram. Emolevyn hiililuku poimitaan pois on laivalla video. jos sinulla on näytönohjain tämän emolevyn on todennäköisesti parempi. sen kanssa ram i lähetetty muutama rivi ylös
|