mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Moederbord upgrade Vraag

Reply

Thread Tools
Old 1 februari 2009, 00:13
Lid Fractie

Default Moederbord upgrade Vraag

mijn PC toren werd gebouwd aangepaste geen merknaam. de raad in het weet, is een goedkope MSI K9MM-V aan boord. Het heeft een AMD Athlon 64x2 Dual Core Processor 4000 + 2,0 GHz. Ik ben op een krap budget, maar dacht dat dit bord zou kunnen zijn compatibel met mijn processor die ik nu hebben. kan iemand mij vertellen voor zorgen dat, als het zou zijn en zou het de moeite waard een upgrade? Ik ben van plan om de processor later upgraden als fondsen maken ook, ik heb 2gb. Kingston geheugen op dit moment is het maximum dat het zal gaan. andere suggesties zijn ook welkom. Bedankt! http://www.tigerdirect.com/applicati...483&CatId=2320
Old 1 februari 2009, 03:25
Donor Groep

Dat is zeker een beter mobo, niet het minst omdat het Asus in plaats van MSI

maar ja, outspecs het de MSI, en zal meer nuttig zijn voor toekomstige upgradibility, als het nieuwere en steunt zaken zoals SLI, waaruit blijkt dat het verenigbaar is redelijk "met zijn"
Old 1 februari 2009, 08:49
Lid Fractie

Bedankt voor je hulp. Ik was betrokken, al dan niet, dan zou mijn processor werk sinds mijn bord zegt AM2 Only en de andere bestuursleden, zegt AM2 +? Bedankt! Dit is mijn eerste poging op het veranderen van moederborden maar, heb ik nogal wat dingen op st. hopelijk kan ik de klus te klaren.
Old 1 februari 2009, 10:38
Donor Groep

Niet echt moeilijk, zal de nieuwe een nog meer sockets, niet minder.
Dus je letterlijk kunt nemen van de oude en steek alles in de nieuwe.

Een voor een als je hoede.
Old 1 februari 2009, 21:23
Donor Groep

Ik weet niet waarom je die raad van bestuur zou kopen bij de betere 780G/790G alternatieven bestaan voor minder.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1 februari 2009, 22:44
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Ik weet niet waarom je die raad van bestuur zou kopen bij de betere 780G/790G alternatieven bestaan voor minder.
Hi Carbon, zou je mij misschien verwijzen naar een van de borden verwijzen u naar toe? Bedankt!
Old 2 februari 2009, 01:35
Donor Groep

Geven dit een schot.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 2 februari 2009, 14:06
Lid Fractie

Kan iemand mij vertellen of mijn 2 optredens. van kingston geheugen zal werken in dit board. Ik denk dat het geheugen ratings zijn als 533/667. ook met deze processor. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131324 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16819103253 Bedankt!
Old 2 februari 2009, 17:16
Lid Fractie

Nou, ik heb meer gedetailleerde specs gevonden ja, bestelde ik het moederbord en de daaraan gekoppelde processor, in mijn vorige post. New Egg lijkt te hebben wat verrekte goede prijzen! bedankt voor de tip Carbon!
Old 4 februari 2009, 21:51
Lid Fractie

Ik denk niet dat je kunt langzamer RAM-geheugen op een snellere boord. als de 667 die u kunt gebruiken, dat op een 1066 aan boord. er zijn geen goede ones op Newegg die gebruik maken van 667, zodat moederbord koolstof uitgezocht plus deze ram. Het moederbord koolstof uitgezocht heeft onboard video. als u een grafische kaart Dit moederbord is waarschijnlijk beter. zijn verenigbaar met de ram Ik heb een paar regels omhoog
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Moederbord Upgrade mizsua CPUs, Moederborden & RAM 14 6 nov 2008 16:56
Upgrade Vraag PC WhizzKid Grafische Kaarten & Monitors 14 16 apr 2008 15:14
Om te upgraden of niet om te upgraden ... dat is de vraag cheesepuff CPUs, Moederborden & RAM 3 22 Jan 2008 20:45
Moederbord en CPU upgrade mtdrums CPUs, Moederborden & RAM 13 19e sep 2007 17:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.