![]() |
|
| |||
| |||
| PCen tårnet ble bygget tilpasset ingen merkenavn. Styret i det vet, er en billig MSI K9MM-V bord. Den har en AMD Athlon 64x2 dual core prosessor 4000 + 2.0GHz. Jeg er på et stramt budsjett, men mente dette forumet kan være kompatible med min prosessor har jeg nå. Kan noen fortelle meg for at hvis det skulle være, og ville det være verdt å oppgradere? Jeg har tenkt å oppgradere prosessoren senere på som midler tillater også, jeg har 2 GB. av Kingston minne akkurat nå som er det høyeste vil håndtere. noen andre forslag er velkommen også. Takk! http://www.tigerdirect.com/applicati...483&CatId=2320 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er definitivt et bedre mobo, ikke minst fordi det er Asus i stedet for MSI ![]() men ja, det outspecs MSI, og vil være mer nyttig for fremtidige upgradibility, så det er nyere og støtter ting som SLI, noe som viser at det er kompatibiliteten er ganske "med det"
|
| |||
| |||
| Takk for hjelpen. Jeg var bekymret for om det, min prosessor ville fungere siden mitt bord sier AM2 Bare og andre bord sier AM2 +? Takk! Dette er mitt første forsøk på å endre hovedkort men, jeg har gjort mange ting på PCer. håper jeg kan få jobben gjort. |
|
| |||
| |||
| Ikke vanskelig virkelig, den nye vil ha mer socketer, ikke mindre. Så du kan bokstavelig talt ta ut den gamle og sett alt i den nye. Ett for ett hvis du er skeptisk.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker på hvorfor du vil kjøpe det når bedre 780G/790G alternativer finnes for mindre.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Gi dette ett skudd.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Kan noen vennligst fortelle meg om min 2 gigabyte. av Kingston minne fungerer i dette forumet. Jeg tror minne Karakterene er som 533/667. også, med denne prosessoren. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131324 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16819103253 Takk! |
|
| |||
| |||
| Vel, jeg fant mer detaljerte spesifikasjoner så jeg bestilte hovedkortet og prosessoren tilknyttet, i mitt forrige innlegg. New Egg synes å ha noen darn gode priser! Takk for tipset Carbon! |
|
| |||
| |||
| jeg dont overveie du kan bruke tregere ram på en raskere bord. hvis 667 kan du bruke den på 1066 bord. det finnes ikke noe gode på newegg som bruker 667 slik at hovedkortet karbon plukket ut pluss denne ram. Hovedkortet karbon plukket ut har onboard video. hvis du har et grafikkort dette hovedkortet er nok bedre. sine kompatible med ram jeg postet noen linjer opp |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hovedkort Upgrade | mizsua | CPUer, Hovedkort & RAM | 14 | 6 november 2008 16:56 |
| Oppgrader Spørsmål | PC WhizzKid | Kabinetter & Skjermer | 14 | 16 april 2008 15:14 |
| Å oppgradere eller ikke oppgradere ... det er spørsmålet | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 22 januar 2008 20:45 |
| Hovedkort og CPU-oppgradering | mtdrums | CPUer, Hovedkort & RAM | 13 | 19nde sep 2007 17:10 |
| Thread Tools | |
| |