![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en dell ritual nu, og jeg ønsker at sætte processor i et nyt bundkort, og jeg tænkte, om det var muligt, og hvad jeg skulle gøre for at gøre det, jeg har en ny mobe allerede og et skærmkort osv. og alle i behovet er den processor, og det ene er bare sidde tak for hjælpen |
|
| |||
| |||
| Svaret er ja og nej. Det er muligt at sætte processoren i en ny MoBo, (hvis det er foreneligt en fabrikat og model af både Mobo og Processor vil lade os vide, lol), men medmindre du fik MoBo fra Dell, er det ikke muligt at sætte det i pågældende sag. Dell bruger proprietære komponenter så meget som de kan. Hvis du ser på din nye MoBo, du vil bemærke hul i det, hvor skruer ville gå til skrue den ind i en sag. Nu åbner din Dell og se hvordan det MoBo lukkes ind i sagen. de har huller boret i helt forskellige steder og kroge stikning ud af MoBo at holde den i sagen i stedet for skruer. Hvis du får en helt ny sag om (ikke en Dell sag), er det meget sandsynligt, at det, du vil arbejde sammen. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPU, bundkort og RAM | 5 | 2 marts 2009 23:00 |
| Glat flytte | Gidgit | Grafikkort & Monitors | 1 | 23 december 2008 07:44 |
| Jeg gør en bevægelse kaldet-Hacker | cheesepuff | Off Topic Discussion | 11 | 2 februar 2008 00:57 |
| Flyt fra Canada til Europa - brænderen ikke fungerer | magsee | Drives & flytbare medier | 1 | 8 december 2007 18:28 |
| Thread Tools | |
| |