![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on dell riitti nyt ja haluan, jalostajan uuden emolevyn ja ihmettelin, jos se oli mahdollista ja mitä tarvitsee tehdä tehdä, että minulla on uusi mobe jo ja näytönohjain jne., ja kaikki i tarve on jalostaja ja tämä on vain istunnon noin kiitokset avulla |
|
| |||
| |||
| Vastaus on kyllä ja ei. On mahdollista esittää jalostajan uuden MoBo, (jos se on yksi merkki ja malli sekä Mobo ja prosessorin voisi kertoa meille, lol), mutta ellei sinulla MoBo Dellin, se ei ole mahdollista toteuttaa sitä asiassa. Dell käyttää patentoituja osia niin paljon kuin voivat. Jos tarkastellaan uuden MoBo, huomaat reikä, kun ruuvit menisi ruuvi se tapauksessa. Nyt avatkaa Dell ja nähdä, miten MoBo on kiinnitetty osaksi tapauksessa. ne reiät porataan täysin eri paikoissa ja koukkujen kiinni niistä MoBo, että pidä se siinä tapauksessa pikemminkin kuin ruuvit. Jos saat kokonaan uusi asia, vaikka (ei Dell Asia), on erittäin todennäköistä, että mitä olet työskentelevät yhdessä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 29 elokuu 2009 09:31 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v. Intel Core 2 Quad Q9650 v. Intel Core i7 920 v. Intel Core i7 940 | sajasio | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 2. Maaliskuu 2009 23:00 |
| Sileä liikkua | Gidgit | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 23. Joulukuu 2008 07:44 |
| Olen tekemässä siirtää vaati-Hacker | cheesepuff | Off Topic Discussion | 11 | 2. helmikuu 2008 00:57 |
| Siirrä Kanadasta Eurooppaan - poltin ei toimi | magsee | Drives & Removable Media | 1 | 8. Joulukuu 2007 18:28 |
| Thread Tools | |
| |