mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Verplaats Core 2 Duo van Dell voor nieuwe mobo?

Reply

Thread Tools
Old 3 jun 2009, 17:36
Nieuw Lid Fractie

Default Verplaats Core 2 Duo van Dell voor nieuwe mobo?

Ik heb een dell ritus en nu wil ik de processor in een nieuw moederbord, en ik vroeg me af of dat mogelijk was en wat ik zou moeten doen om dat te doen heb ik een nieuwe Mobe al en een videokaart, enz. en alle i nodig hebben, is de processor en dit is slechts een vergadering rond bedankt voor de hulp
Old 3 jun 2009, 17:57
Donor Groep

Default Verplaats Core 2 Duo van Dell voor nieuwe mobo?

Het antwoord is ja en nee. Het is mogelijk om de processor in een nieuw mobo, (als het verenigbaar een merk en model van zowel het mobo en de processor zou u ons laten weten lol), maar tenzij je de mobo van Dell, is het niet mogelijk om het in deze zaak. Dell maakt gebruik van gepatenteerde onderdelen zoveel ze kunnen. Als je kijkt naar uw nieuwe mobo, u zult merken gat in waar schroeven zou naar schroef in een zaak. Open nu uw Dell en zien hoe dat mobo is vastgemaakt in de zaak. ze gaatjes geboord in totaal verschillende plaatsen en haken steken uit de mobo dat houd hem in de zaak in plaats van schroeven. Als je een geheel nieuw geval al (niet een zaak van Dell), is het zeer waarschijnlijk is dat wat u zal samenwerken.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race cheesepuff CPUs, Moederborden & RAM 11 29 augustus 2009 09:31
Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 V Intel Core i7 940 sajasio CPUs, Moederborden & RAM 5 De 2 maart 2009 23:00
Soepele overgang Gidgit Grafische Kaarten & Monitors 1 23 dec 2008 07:44
Ik ben een beweging genaamd-Hacker cheesepuff Off Topic Discussie 11 De 2 februari 2008 00:57
Verplaatsen van Canada tot Europa - brander werkt niet magsee Drives & Removable Media 1 8 Dec 2007 18:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.