mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Flytt Core 2 Duo fra Dell til nye mobo?

Reply

Thread Tools
Old 3 juni 2009, 17:36
New Member Group

Default Flytt Core 2 Duo fra Dell til nye mobo?

Jeg har en dell Rite nå og jeg vil sette prosessor i et nytt hovedkort, og jeg lurte på om det var mulig, og hva jeg måtte gjøre for å gjøre at jeg har en ny mobe allerede og et skjermkort etc. og alle i Behovet er prosessoren og dette er bare sitter rundt takk for hjelpen
Old 3 juni 2009, 17:57
Donor Group

Default Flytt Core 2 Duo fra Dell til nye mobo?

Svaret er ja og nei. Det er mulig å sette prosessoren i en ny MoBo, (hvis det er kompatibelt ett merke og modell både Mobo og Prosessor ville fortelle oss lol), men med mindre du har MoBo fra Dell, er det ikke mulig å sette den i dette tilfellet. Dell bruker proprietære komponenter så godt de kan. Hvis du ser på de nye MoBo, vil du legge merke til hullet i den hvor skruene ville gå å skru den inn i en sak. Nå åpner opp Dell og se hvordan det MoBo er festet inn i saken. de har hull boret på helt forskjellige steder og kroker stikker ut av MoBo som holder den i tilfelle heller enn skruer. Hvis du får en helt ny sak om (ikke en Dell Case), er det svært sannsynlig at det du skal arbeide sammen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race cheesepuff CPUer, Hovedkort & RAM 11 29 august 2009 09:31
Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 sajasio CPUer, Hovedkort & RAM 5 2 mars 2009 23:00
Glatt flytte Gidgit Kabinetter & Skjermer 1 23 desember 2008 07:44
Jeg gjør et trekk kalt-Hacker cheesepuff Av Emne Diskusjon 11 2 februar 2008 00:57
Flytter fra Norge til Europa - brenner ikke fungerer magsee Drivere og flyttbare medier 1 8 desember 2007 18:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.