![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en dell Rite nå og jeg vil sette prosessor i et nytt hovedkort, og jeg lurte på om det var mulig, og hva jeg måtte gjøre for å gjøre at jeg har en ny mobe allerede og et skjermkort etc. og alle i Behovet er prosessoren og dette er bare sitter rundt takk for hjelpen |
|
| |||
| |||
| Svaret er ja og nei. Det er mulig å sette prosessoren i en ny MoBo, (hvis det er kompatibelt ett merke og modell både Mobo og Prosessor ville fortelle oss lol), men med mindre du har MoBo fra Dell, er det ikke mulig å sette den i dette tilfellet. Dell bruker proprietære komponenter så godt de kan. Hvis du ser på de nye MoBo, vil du legge merke til hullet i den hvor skruene ville gå å skru den inn i en sak. Nå åpner opp Dell og se hvordan det MoBo er festet inn i saken. de har hull boret på helt forskjellige steder og kroker stikker ut av MoBo som holder den i tilfelle heller enn skruer. Hvis du får en helt ny sak om (ikke en Dell Case), er det svært sannsynlig at det du skal arbeide sammen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 2 mars 2009 23:00 |
| Glatt flytte | Gidgit | Kabinetter & Skjermer | 1 | 23 desember 2008 07:44 |
| Jeg gjør et trekk kalt-Hacker | cheesepuff | Av Emne Diskusjon | 11 | 2 februar 2008 00:57 |
| Flytter fra Norge til Europa - brenner ikke fungerer | magsee | Drivere og flyttbare medier | 1 | 8 desember 2007 18:28 |
| Thread Tools | |
| |