![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg var leger COD WAW når jeg bemærket min CPU kørte på gerne 70%. INTET har gjort min CPU kører, at højt på et konsistent grundlag siden jeg bygget denne computer for et år siden med undtagelse af en stress-test. Jeg kommenterede det i spil og så min computer låst op. Jeg var nødt til at skære beføjelse til at få den til at genstarte. Når jeg genstartet, min BIOS hængt op på start. Det kunne ikke læse min diskettedrev. Nu, var mærkeligt, da jeg ikke har et diskettedrev, så jeg gik hen til BIOS-indstillinger for at se WTFU var op. Min BIOS er nu fastsat til alle fabrikkens standardindstillinger. Hvad ville forårsage dette, og hvad skal jeg gøre. Jeg er i en udsætning røv travlt, fordi jeg redigerer en video til venner Mastergrad program, der skal være færdig onsdag. Min computer vil ikke starte tidligere BIOS skærmen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du er nødt til at gå tilbage til BIOS og ændre alle indstillinger tilbage til, hvordan de var. Jeg ved ikke, hvad der forårsager dette sker undertiden enten men det bruges til at ske meget ofte med mig, men det er ikke sket for et stykke tid for nylig. Jeg er ikke sikker på, hvorfor din computer ikke vil starte op på alle Men det bør stadig boot på standardindstillingerne. Grunden til, at diskettedrev viser op er fordi, når alt er nulstillet til standard diskettedrev controlleren på bundkortet er re aktiveret, men kan ikke finde et diskettedrev knyttet til det, så det rapporter, at det ikke kan finde den diskettedrev. Bare deaktivere floppy controller og det budskab vil gå væk. Du kan få et lignende budskab siger nej harddisken fundet, når du har den IDE-controller aktiveret, men ingen IDE-enheder tilsluttet i.
|
| |||
| |||
| Takket serverguy. Den reseaon det vil ikke boot vinduer på standardindstillingerne er fordi jeg har 8GB's RAM. "Auto" RAM spænding er 1,4 eller 1,5 volt og det er ikke nok for alle 8gigs. Jeg er nødt til at flytte dem til 1,8 for at få det til at starte op. Jeg er også nødt til at indstille CAS tider til manuel, ikke automatisk. Det slår mig som weird fordi auto indstillinger er 9-9-9-24 hvilket er, hvad jeg sætte dem på i manuel tilstand, men det vil ikke virke på auto. Også på auto indstillinger det misligholdelser til 1 taktcyklus og med 8GB er jeg nødt til at gå til 2T. LOL Jeg spillede helvede få denne ting, der er oprettet første gang så jeg håber, jeg kan huske alle de andre ting jeg skulle gøre. Jeg føler mig lettet selvom at det er "bare en af disse ting". Jeg var bange for, at jeg var nødt til at erstattet FMO'er batteri eller anden måde noget stegt. Jeg kan have flere spørgsmål, når jeg kommer til det, men jeg er nødt til at gøre mit checkhæfte og betale mine regninger første eller min kone vil skyde mig. Tak igen. |
|
| |||
| |||
| Ok, I'm on sagde styrtede ned computer igen. LOL Min computer ur siger, at det torsdag, januar 2, 2003, og den tid er for tiden 12:29, og lige før jeg fik en advarsel om, at MS ikke kan tjekke for opdateringer. Jeg antager, fordi uret er forkert, men ........... |
|
| |||
| |||
| Yeah, løse dit ur og synkronisere den med Windows gang i døgnet indstillinger. Bør løse dit problem. |
|
| |||
| |||
| Takket Razer, jeg gjorde, og det gjorde. LOL kiggede op og uden at læse den tråd endnu, det ser ud som din computer går batshit såvel med CPU-forbrug ......... Må kontrollere, at én ud. EDIT: Jeg indskrev den ud, og det var ikke din computer går sindssygt. Min dårlige. Ked af. |