vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Oma BIOS kaatui? - Oma BIOS on nyt asetettu lainkaan tehdas oletus

Reply

Thread Tools
Old 6 huhtikuu 2009, 15:25
Rahoittajien ryhmän

Default Oma BIOS kaatui? - Oma BIOS on nyt asetettu lainkaan tehdas oletus

Olin pelaaminen COD WAW kun huomasin minun CPU oli noin 70%. Mitään ei tehdä minun CPU suorittaa että korkealla johdonmukaisesti koska olen rakentanut tämän tietokoneen vuosi sitten paitsi stressitesti. En kommentoi sen pelin ja sitten oman tietokoneen avaamista. Minun oli pakko leikata valta saada se reboot. Kun käynnistetään, minun BIOS hung up on alussa. Se ei voinut lukea minun levykeasema.

Nyt se oli outoa, koska minulla ei ole levykeasema, joten menin BIOS-asetukset, jos haluat nähdä WTFU oli. Oma BIOS on nyt asetettava kaikki tehdasasetukset. Mikä aiheuttaa tämän ja mitä minun pitää tehdä. Olen laskukerralla ass kiirettä, koska olen editoit videota varten ystävät maisterikoulutusohjelmasta ohjelma, joka on päättynyt keskiviikkona. Oma tietokone ei käynnisty viime BIOS ruudulla.
Old 7 huhtikuu 2009, 02:03
Moderator Group

Sinun täytyy mennä takaisin BIOS ja muuttaa kaikki asetukset takaisin siihen, miten ne olivat.

En tiedä, mikä aiheuttaa tämän tapahtua joskus joko mutta se käyttää tapahtua hyvin usein minulle, mutta se ei ole tapahtunut jonkin aikaa viime aikoina.

En ole varma, miksi tietokone ei käynnisty ollenkaan, vaikka se olisi silti boot on oletusasetuksia.

Syynä levykeasemaa ei näy, koska kun kaikki on palattava oletusarvoisesti levykeasema Controller-emolevyn on jälleen käytössä, mutta se ei löydä levykeasema liitteenä, joten se kertoo, että se ei löydä levykeasema.

Just poistaa levyke valvojan ja viesti menee pois.

Voit saada samanlaisen viestin sanoa ei kiintolevy löytyy, kun sinulla on IDE-ohjain on käytössä, mutta ei IDE-laitteita kytkettynä tuumaa

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 7 huhtikuu 2009, 10:43
Rahoittajien ryhmän

Kiitos serverguy. The reseaon se ei käynnisty ikkunat oletusasetukset on, sillä minulla on 8 Gt: n RAM-muistia. The "auto" RAM jännite on 1,4 tai 1,5 volttia ja että ei riitä, että kaikki 8gigs. Olen siirrä ne 1,8, jotta saan sen käynnistyksen. Minun on myös asettaa CAS ajoitus manuaaliseksi, ei auto. Se on minusta outo, koska auto-asetuksia 9-9-9-24 mitä saan ne manuaalisessa tilassa, mutta se ei toimi automaattisesti. Myös Auto asetukset se on oletuksena 1 kellon jaksolla ja 8 Gt: n i on Siirry 2T.

LOL I soitti helvetti saada tämä asia perustaa ensimmäistä kertaa joten toivon muistan kaikkia muita asioita minun piti tehdä. Minusta helpottunut vaikka, että se on "vain yksi niitä asioita". Pelkäsin, minun oli korvattu CMOS akku tai että jotenkin jotain paistettua. En voi olla enemmän kysymyksiä, kun saan tämän, mutta minun on tehtävä oma shekkivihko ja maksaa oman laskunsa ensimmäisen tai vaimoni aikoo ampua minua.

Kiitos jälleen.
Old 7 huhtikuu 2009, 12:33
Rahoittajien ryhmän

Ok, olen sanonut kaatui tietokone uudelleen. LOL Oma tietokone kello sanoo Torstai January 2, 2003 ja aika on tällä hetkellä 12:29 AM, ja äsken sain varoituksen, että MS ei voi tarkistaa päivitykset. Olen olettaen, koska kello on väärässä, mutta ...........
Old 7 huhtikuu 2009, 13:49
Jäsen

Joo, korjata kellon ja synkronoida sen Windows aikaa kellon asetukset. Pitäisi ratkaista ongelman.
Old 7 huhtikuu 2009, 15:33
Rahoittajien ryhmän

Kiitos razer, tein ja se meni. LOL etsimisessä ja ilman käsittelyssä säiettä vielä, näyttää siltä, että tietokone on käynnissä batshit samoin kanssa suoritinkäytön ......... Täytyy tarkastaa, että yksi.

EDIT: Tarkistin sitä, ja se ei ole tietokone menee hullu. Minun virheeni. Pahoillaan.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.