![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik was aan het spelen COD WAW toen ik zag was mijn CPU draait op 70%. NIETS heeft mijn CPU loopt dat hoog op een consistente basis gebouwd sinds ik deze computer een jaar geleden, behalve een stress test. Ik commentaar op het in het spel en vervolgens mijn computer opgesloten. Ik had om de macht te krijgen om opnieuw op te starten. Toen ik opnieuw mijn BIOS opgehangen op het begin. Het kan niet lezen mijn floppy drive. Nu dat was vreemd want ik heb geen floppy drive, dus ik ging naar de BIOS-instellingen om te zien WTFU was. Mijn BIOS is nu ingesteld op alle fabrieksinstellingen. Wat zou de oorzaak zijn van dit en wat moet ik doen. Ik ben in een uitzetting kont haast, want ik ben het bewerken van een video voor een maatjes Masters Degree programma dat moet worden afgewerkt woensdag. Mijn computer niet meer opstarten voorbij de BIOS-scherm. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je nodig hebt om terug te gaan naar het BIOS en verander alle instellingen terug naar hoe ze waren. Ik weet niet wat de oorzaak dat dit gebeurt soms hetzij maar vroeger gebeuren zeer vaak bij me, maar dat is niet gebeurd voor een tijdje onlangs. Ik weet niet zeker waarom uw computer niet opstarten op alle hoewel zij nog steeds boot op standaardinstellingen. De reden dat de floppy drive is weergegeven is, want als alles is gereset naar standaard de floppy drive controller op het moederbord wordt opnieuw ingeschakeld, maar kan het niet vinden van een floppy drive, die verbonden is, zodat het verslag dat het niet kan vinden diskettestation. Gewoon uitschakelen van de floppy controller en de boodschap zal verdwijnen. U kunt een soortgelijke boodschap zeggen geen harde schijf gevonden, wanneer u het de IDE-controller is ingeschakeld, maar geen IDE-apparaten aangesloten inch
|
| |||
| |||
| Dankzij serverguy. De reseaon zal het niet opstarten van Windows op de standaard instellingen is want ik heb de 8GB RAM. De "auto" RAM-spanning is 1,4 of 1,5 volt en dat is niet genoeg voor alle 8gigs. Ik heb om ze te verplaatsen naar 1,8 om het op te starten. Ik heb ook om de CAS-tijden op handbesturing niet automatisch. Dat lijkt me vreemd, omdat de automatische instellingen zijn 9-9-9-24 wat ik ze op in de handmatige modus, maar het zal niet werken op de auto. Ook op de automatische instellingen van dit standaard op 1 klokcyclus, en met 8GB de i te ga naar 2T. LOL ik speelde hel krijg dit ding opgericht de eerste keer, dus ik hoop dat ik niet vergeten alle andere dingen die ik moest doen. Ik voel me opgelucht maar dat het "slechts een van die dingen". Ik was bang dat ik moest vervangen de CMOS batterij of dat een of andere manier iets gebakken. Ik kan meer vragen wanneer ik bij deze, maar ik moet doen mijn chequeboek en betaal mijn facturen eerste of mijn vrouw zal schieten mij. Nogmaals bedankt. |
|
| |||
| |||
| Ok, ik ben over gezegd crashte de computer opnieuw. LOL Mijn computer klok zegt dat het donderdag de 2 januari 2003 en de tijd is nu 12:29 AM, en net nu ik een waarschuwing dat MS kan niet controleren op updates. Ik ben ervan uit omdat de klok is verkeerd, maar ........... |
|
| |||
| |||
| Ja, correctie van uw klok en synchroniseren met Windows keer in klokinstellingen. Moeten oplossen van uw probleem. |
|
| |||
| |||
| Dankzij Razer, ik deed en hij deed. LOL kijken en zonder het lezen van de draad nog, het lijkt erop dat de computer gaat batshit zo goed met de CPU-gebruik ......... Moet nagaan of een uit. EDIT: Ik heb het uit, en het was niet uw computer gek. Mijn fout. Sorry. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| BIOS ..? help | simon1990 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 16 feb 2008 09:23 |
| BIOS? | Jophen | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 8 feb 2008 02:25 |
| BIOS helpen? : ( | link590o | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | De 6 januari 2008 16:40 |
| Hoe u het BIOS | Jack06 | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 28 nov 2007 09:04 |
| Bios | ange | Algemeen Hardware Chat | 6 | 10 nov 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |