![]() |
|
| |||
| |||
| Dette er et simpelt spørgsmål, men heres tilfældet. Min CPU doesnt virkelig kigget stegt. Jeg tænkte på, hvad alt hvad du kan gøre for at se, om det er .... Jeg søgte på google for at se billeder af andre stegt CPU'er, men minen virkelig doenst ligne det steges. Nogen råd? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CPU's aldrig dø, medmindre du tændt uden blæser på den, men så ville det være bekræftet med et pust af røg.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det stadig arbejde?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad skete der, der får dig til at synes, at det kunne være stegt?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er der galt med din computer? Hvad er det gør? det er mest likley den mobo eller PSU, der er døde, men hvorfor tror du det er det?
| |||
| |||
| og det gør at ligne sin lidt brændt ... men så igen det lignede hvordan det ser ud nu, når det anvendes til at arbejde ..... |
|
| |||
| |||
| Foto?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hvad skete der før det stoped working? |
|
| |||
| |||
| Denne tråd er nytteløst, det er som at bede om en kylling er kogt inde eller ej. Medmindre du har x-ray vision eller du skære det åbne ingen ved, især dem, som ikke engang kan se det. Hvad skete der for dig til at tænke det kogte, ligesom jeg sagde, medmindre du strøm på din CPU uden en heatsink og fan så er det højst usandsynligt, at være kogt. |
|
| |||
| |||
| Så det ikke virker nu? Den virker bare stoppet? Der måtte ske noget ... Ingen strøm bølge? Tab af elektricitet?
__________________ HI:) |