![]() |
|
| |||
| |||
| Dit is een simpele vraag, maar heres de zaak. Mijn cpu doesnt echt gekeken gebakken. Ik vroeg me af wat u kunt doen om te zien of het is .... Ik zocht in Google om foto's te zien van andere gebakken CPUs, maar de mijne echt doenst look like it gebakken. Een advies? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CPU is nooit sterven, tenzij u de macht over met geen fan op, maar dan zou het worden bevestigd met een rookwolk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is zij nog steeds werkt het?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat gebeurde er die er voor zorgt dat je denkt dat het kan worden gebakken?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat er mis is met uw computer? wat is er te doen? is het meest likley het mobo of PSU dat is overleden, maar waarom denk je dat het is dit?
| |||
| |||
| goed doet eruit zijn een beetje verbrand ... maar dan weer het er uit zag hoe het er uit ziet nu als het wordt gebruikt om te werken ..... |
|
| |||
| |||
| Foto?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Wat is er gebeurd voordat het stoped werken? |
|
| |||
| |||
| Deze draad is nutteloos, het is zoals de vraag of een kip gekookt is binnen of niet. Tenzij je x-ray vision of knip je hem open niemand weet, met name degenen die niet eens zien. Wat gebeurde er voor jou om te denken dat het is gekookt, zoals ik al zei, tenzij je motor op uw CPU zonder koeling en ventilator dan is het zeer onwaarschijnlijk moet worden gekookt. |
|
| |||
| |||
| Dus het werkt niet nu? Het net gestopt? Iets moest gebeuren ... Geen stroom golf? Verlies van elektriciteit?
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Grote harde schijf defect, kan het worden gebakken? | staaf | Drives & Removable Media | 0 | 24 mei 2009 17:02 |
| PSU gebakken - Flipped de spanning van 115 tot 230 | sgonzalez90 | Cases & Power Supplies | 11 | 30 apr 2009 10:26 |
| Please help kan hebben gebakken mijn moederbord! | Lightwave | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 22 nov 2007 14:20 |
| Gebakken laptop? | mxmad32 | Algemeen Hardware Chat | 25 | 17 nov 2007 09:51 |
| Thread Tools | |
| |