![]() |
|
| |||
| |||
| Dette er et enkelt spørsmål, men heres saken. Min CPU doesnt virkelig så stekt. Jeg lurte på hva du kan gjøre for å se om det .... Jeg søkte på google for å se bilder av andre stekte CPUer, men mine virkelig doenst ligne det stekt. Noen råd? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CPUens aldri dø, med mindre du slår på uten vifte på den, men da ville det bli bekreftet med et drag av røyk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har det fremdeles arbeide?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva skjedde som fører deg til å tro det kan være stekt?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er galt med datamaskinen? hva er det du gjør? Det er mest likley den mobo eller PSU som har dødd, men hvorfor tror du det er dette?
| |||
| |||
| godt den gjør det ser ut som den litt brent ... men så igjen det så ut som hvordan den ser ut nå når den brukes til å jobbe ..... |
|
| |||
| |||
| Foto?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hva skjedde før det stoped fungere? |
|
| |||
| |||
| Denne tråden er ubrukelig, det er som spør om en kylling er tilberedt inne eller ikke. Med mindre du har røntgen syn eller du klippe det åpne ingen vet, særlig de som ikke kan se den. Hva skjedde på at du tror det er tilberedt, som jeg sa hvis du drevet på CPU uten heatsink og fan så det er svært lite sannsynlig å bli tilberedt. |
|
| |||
| |||
| Slik fungerer det ikke nå? Det bare stoppet? Noe måtte skje ... Ingen makt kirurg? Tap av elektrisitet?
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Større harddisk funksjonsfeil, kunne det være stekt? | stang | Drivere og flyttbare medier | 0 | 24 mai 2009 17:02 |
| PSU stekt - Spegla spenningen 115-230 | sgonzalez90 | Bærevesker & Strømforsyning | 11 | 30 april 2009 10:26 |
| Vennligst hjelp kan ha stekt mitt hovedkort! | lightwave | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 22 nov 2007 14:20 |
| Laptop Fried?? | mxmad32 | General Hardware Chat | 25 | 17 nov 2007 09:51 |
| Thread Tools | |
| |