![]() |
|
| |||
| |||
| Detta är en enkel fråga, men Heres fallet. Min CPU doesnt verkligen såg stekt. Jag undrar vad alla ni kan göra för att se om det är .... Jag sökte på google för att se bilder på andra stekt processorer, men gruvan verkligen doenst ser ut som det stekta. Några råd? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CPU aldrig dö, om du inte strömmen utan fläkt på den, men då det skulle bekräftas med en pust av rök.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är det fortfarande fungera?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad har hänt som gör att du tror det kan vara stekt?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är det för fel med din dator? vad är det med? Det är mest likley den mobo eller psu som har dött men varför tror du det är det här?
| |||
| |||
| och det ser ut som sin lite brända ... men då blir det såg ut som hur det ser ut nu när den används för att arbeta ..... |
|
| |||
| |||
| Foto?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Vad hände innan det stoped fungerar? |
|
| |||
| |||
| Denna tråd är meningslöst, det är som att be om en kyckling är kokta inne eller inte. Om du inte har x-ray vision eller du skär den öppna ingen vet, särskilt dem som inte ens kan se det. Vad har hänt att du tycker det är kokt, som sagt, om du inte drivs på din CPU utan en heatsink och fläkt så är det högst osannolikt att kokas. |
|
| |||
| |||
| Så fungerar det inte nu? Det bara slutade? Något fick hända ... Nr Överspänningsskydd? Förlust av el?
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Större hårddisk fel, kan det vara stekt? | rod | Drives & Removable Media | 0 | 24 maj 2009 17:02 |
| PSU stekt - Spegelvänd spänningen 115-230 | sgonzalez90 | Cases & Power Supplies | 11 | 30 april 2009 10:26 |
| Hjälp kan ha stekt mitt moderkort! | lightwave | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 22 november 2007 14:20 |
| Laptop Fried??? | mxmad32 | General Hardware Chat | 25 | 17 november 2007 09:51 |
| Thread Tools | |
| |