vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

My CPU ylikuumeneeko non-stop

Reply

Thread Tools
Old 12 joulukuu 2007, 02:11
Uusi Jäsen

Default My CPU ylikuumeneeko non-stop

hei,
Minulla on ongelma, ja se ei mene pois. Oma CPU pysyy noin 50 astetta celcius ja tuulettimen nopeus on noin 3000rpm. Sitten lämpötila juuri koskaan pienemmät. Mutta kun laitoin sen kiinni jonkin aikaa CPU tulee jäähtyä ja sitten kun käynnistän sen uudestaan SPU pysyy noin 30 astetta celcius. Tiedän, että keskusyksikkö on ylikuumentunut, koska ystäväni CPU on aina noin 25 astetta ja hänen tuuletin on noin 2000rpm lisäksi hän on täsmälleen sama prosessori kuin me.I olen yrittänyt nopeuksinen puhallin, CPU-Z, sissoft, ASUS kohdalla, mutta ne vain tapa auttaa. Olen lähinnä haluat laittaa suorittimen lämpötilaa alhaisempi ja myös säätää tuulettimen nopeutta. haluta auttaa we Tarvitsen apuanne
kiitos etukäteen

tietokoneeni oli muokattuihin minun ja osat ovat:
emolevy: ASUS P5VDC-MX
CPU: Intel T Pentium D 935 Dual Core
fan: Intel varastossa fan
virtalähde: Shaw 750 W
Kiintolevy: 80GB Western Digital 7200rpm
Näytönohjain: VIA UniChrome S3G Pro IGP (sisäänrakennettu)
Old 12 joulukuu 2007, 04:23
Rahoittajien ryhmän

olisi probally on paras ostaa parempi siili ja joitakin Thermal Liitä. ja tuulettimen ohjaus saisitte fan speed controller, että mahtuu tietokoneen takana, joka olisi parempi kuin ohjelmistopohjainen yksi, koska olen huomannut niiden olevan erittäin buginen.
Old 12 joulukuu 2007, 05:59
Administrator Group

Puhdista tai vaihda fani?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 joulukuu 2007, 09:47
Jäsen

Ei ole mitään jalostajat, joka toimii tässä lämpötilassa. Varmasti ei joulukuussa. Ellei sinulla paljon lämmitys faneja huoneeseesi becose löydät sen kylmä. Vaikka se olisi kuin 40degrees. Itse pidän siitä, että hieman on kuuma.

Joten ainoa syy on se, että siili saattaa olla väärin asennettu. Tai Theres vähemmän Thermal Paste. Id neuvoja voit katkaista siili ja katso jos Theres tarpeeksi thermal paste. Jos Theres vähemmän, saattaa joitakin liitä siihen. Jos Theres monille, niin ota se pois.

Puhdista jäähdytyselementti. Becose saattaa olla pölyä sitä. Korvaa se MB. Ja voit tarkistaa, jos sen oikein kiinnitetty. Joten shouldnt etenevän laatiessaan kätesi sen, kun yrität hieman siirtää sitä.

Jos tämä kaikki on valmista käynnistyä tietokoneeseen. Ja kerro lämpötiloissa.

HUOM: Oletko ylikellotettu?
Old 13 joulukuu 2007, 03:21
Uusi Jäsen

ei cpu ei ole ylikellotettu, mutta se on underclocked alas 3,2 GHz ja 2.96Ghz. olen underclocked sitä, koska jos käytän sitä noin 3,2 GHz se ylikuumenee ja uudelleen niin sitten olen undrr clocked sitä. Olen myös puhdistaa sen melko oftenly. viimeinen kerta kun puhdistetaan minun siili ja tuuletin on 2 päivää sitten ja miten u tarkistaa, jos sinulla on tarpeeksi lämpö taikina vai ei ja kuinka ajaa u tietää, onko liikaa?
Old 13 joulukuu 2007, 03:26
Uusi Jäsen

i dont todella haluamme tehdä, että on olemassa toinen tapa? ja i dont think tuuletin todella auttaa
Old 13 joulukuu 2007, 03:39
Jäsen

Itse olen P4 3,0 ja lämpötila on aina 60Degrees Celsius koskaan antanut minulle mitään ongelmia. Kesäisin, koska exsessive lämpöä kuin kerran viikossa PC jäätyisi ja vain ei käynnistämiseen uudelleen (lämpötila oli joskus 80Degrees Celsius). Joten olen surkea kaikkien ilmaa Hoover (kyllä Hoover) ja käynnistä uudelleen. Tämä prosessi tapahtuu joka viikko. Joten sitten olen vain asetetaan 17 "tuulettimen kotelon lähelle ja tietokoneen vain jäähtynyt hieman, mutta en sitä silti frooze joka neljäs yö. Nyt vain pitää käynnissä cool (hot).

Joten en välitä siitä.

Jos haluat, voit joko tehdä kuten minä ja vain paikka tuuletin kotelon lähelle tai vain vaihtaa CPU cooler ja osta itsellesi Zalman 9700NT.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
HELP! ylikuumenemisen PS kaapeli mustang66man Kotelot & Virtalähteet 3 1. Jan 2009 22:59
Mahdolliset ylikuumenemisella ????? mctw Kotelot & Virtalähteet 5 9. Lokakuu 2008 18:23
Ylikuumenemisella GPU Buchanan Rautatavaran Chat 18 3. Huhtikuu 2008 02:30
Ylikuumenemisella 2 baggin Rautatavaran Chat 8 8. Aug 2007 07:42
Ylikuumenemisen gvmllr Rautatavaran Chat 9 4. Jul 2007 06:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.